  • Data: 2008-08-28 20:45:25
    Temat: [troche OT] rece opadaja - NETIA
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    od 6 tygdni probuje (nieskutecznie) dowiedziec sie co trzeba zrobic aby
    szanowny op zainteresowal sie podlaczeniem nowo budowanego osiedla
    szeregowcow (jakies 100 mieszkan).

    nie kumam takiego podejscia - telefony moje do konsultanta pozostaja bez
    odpowiedzi (chyba za duzo zarabiaja).

    burdel podobny do tepsianego...

    pozdrawiam
    SlawcioD

    ps. sorry ze wylewam tu swoja flustracje ale juz nie mam na nich
    (nietia) pomyslu.
    ps2. kable i ich studzienki sa 50m od poczatku osiedla, teren narazie
    jest placem budowy, devel ma nawet plany i pozwolenie poprowadzenie
    infrastruktury tel-kom (studzienki i inne). wlasciwie wiele, po za
    checia i troszku miedzi, nie trzeba...