  • 11. Data: 2011-06-29 09:32:19
    Temat: Re: [trasa] gliwice mrze?yno?:)
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Maciej,

    Tuesday, June 28, 2011, 2:42:24 PM, you wrote:

> [...]

    [...]

    > Jak się ma w/w trasa przez Legnicę, w porównaniu do DK11?

    Kawałkiem DK11 jeżdżę do teściów. Wredna droga. Jednak wolałbym dodać
    te parę kilometrów i jechać A4 i 3/S3.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 12. Data: 2011-06-29 10:53:19
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl> napisał w wiadomości

    > Jak się ma w/w trasa przez Legnicę, w porównaniu do DK11?
    >
    > Tak się składa że za dwa tygodnie jadę ponownie nad morze (też Mrzeżyno),

    to zerkaj tam za lybrą SW
    oklejoną na gliwickich numerach.

    bo będziemy mniej-więcej w tym samym czasie:)

    tak przynajmniej wynika z określenia za dwa tygodnie;)

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 13. Data: 2011-06-29 11:16:03
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 29 Jun 2011 09:32:19 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:
    >Hello Maciej,
    >
    >Kawałkiem DK11 jeżdżę do teściów. Wredna droga. Jednak wolałbym dodać
    >te parę kilometrów i jechać A4 i 3/S3.

    Ale 3 lepiej zostawic na noc, lub na jakis blady swit w sensie
    dojechac na 7 do Gorzowa - bo w pelnym ruchu to tez nie jest przyjemna
    droga.

    J.

  • 14. Data: 2011-06-29 11:52:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    Wednesday, June 29, 2011, 11:16:03 AM, you wrote:

    > Ale 3 lepiej zostawic na noc, lub na jakis blady swit w sensie
    > dojechac na 7 do Gorzowa - bo w pelnym ruchu to tez nie jest przyjemna
    > droga.

    W porównaniu z 11? Bluźnisz strasznie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 15. Data: 2011-06-29 16:00:17
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    On 2011-06-29 09:00, Ramok wrote:

    > [...]
    > Nie mam porównania (bo zawsze jeździłem przez Legnicę -szkoda mi było
    > czasu i nerwów nocą, wybierałem "główną trasę" i miałem święty spokój -z
    > dziurami, oznaczeniami itp.), ale IMHO o tej godzinie, to nie ma co
    > kombinować. Więcej info (w tym dot. porównania z DK11) jest do
    > wygrzebania z archiwum, bo pytanie o tę trasę pada co najmniej raz do
    > roku... ;)

    Sęk w tym iż doszło do mnie, że coś się wybudowało lepszego ostatnio na
    zachodzie - stąd pytanie o sugestie.

    Poza tym doczepiłem się do już istniejącego wątku...

    Pozdrawiam,

    --
    MM

  • 16. Data: 2011-06-29 16:02:53
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    On 2011-06-29 09:32, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > [...]
    >
    > Kawałkiem DK11 jeżdżę do teściów. Wredna droga. Jednak wolałbym dodać
    > te parę kilometrów i jechać A4 i 3/S3.

    DK11 zdarzyło mi się prawie całą aż do Kołobrzegu już nie raz
    przejechać, niezbyt dobrze ją wspominam.

    Tymczasem wygląda iż jednak sprawdzę sobie drogę Kraków - Wrocław -
    Legnica - Gorzów - morze, jechać będę z piątku na sobotę, więc nawet na
    zwykłych krajówkach przy dojeździe na miejsce dramatu chyba nie będzie.

    Dziękuję za uwagi i z mojej strony temat zamykam.

    Pozdrawiam,

    --
    MM

  • 17. Data: 2011-06-29 16:05:33
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    On 2011-06-29 10:53, Bartek wrote:

    > to zerkaj tam za lybrą SW
    > oklejoną na gliwickich numerach.
    >

    > bo będziemy mniej-więcej w tym samym czasie:)
    >
    > tak przynajmniej wynika z określenia za dwa tygodnie;)

    Ja mam dwie przejażdżki w planach - 15/16 tam i powrót 16/17 i potem w
    tydzień później 22/23 lipca jeszcze raz lecę, powrót już tym razem
    dookoła Polski.

    Nad samym morzem może ze 3 dni pobawię. Ale rozglądać się będę ;)

    Pozdrawiam,

    --
    MM

  • 18. Data: 2011-06-29 16:28:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Maciej,

    [...]

> [...]
    > Legnica - Gorzów - morze, jechać będę z piątku na sobotę, więc nawet na
    > zwykłych krajówkach przy dojeździe na miejsce dramatu chyba nie będzie.

    Piątek/sobota najbliższa to zmiana turnusów - może być tłoczno na
    drogach krajowych...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 19. Data: 2011-06-29 16:42:44
    Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl>

    On 2011-06-29 16:28, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Piątek/sobota najbliższa to zmiana turnusów - może być tłoczno na
    > drogach krajowych...

    Roman, nie najbliższa tylko 15/16 VII...

    Patrząc na opis S3, mapę i plany na Wikipedii, to do Gorzowa dojadę na 7
    rano, czyli najgorszy odcinek DK3 (okolice Świebodzina - wykopki)
    zrobiłbym koło 6 rano, a resztę wcześniej w nocy.

    Dużo tych turystów wtedy będzie jeździć?

    Pozdrawiam,

    --
    MM

  • 20. Data: 2011-06-29 18:16:36
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Maciej,

    > Roman, nie najbliższa tylko 15/16 VII...

    Też zmiana turnusów...

    > Patrząc na opis S3, mapę i plany na Wikipedii, to do Gorzowa dojadę na 7
    > rano, czyli najgorszy odcinek DK3 (okolice Świebodzina - wykopki)
    > zrobiłbym koło 6 rano, a resztę wcześniej w nocy.

    Ale po co w nocy? Jesli na codzień nie jesteś nocnym Markiem, to
    bardzo ryzykujesz...

    > Dużo tych turystów wtedy będzie jeździć?

    W nocy w ogóle jest słabszy ruch.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl