  • 41. Data: 2021-09-02 11:42:22
    Temat: Re: transfer plików
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 1 Sep 2021 00:56:15 +0200, LordBluzg(R) wrote:

    > Odpowiem, bo będziesz spacje specjalnie wstawiał w odpowiedzi... i
    > dukropkowe wielokropki.

    A kto powiedzial, ze co miesiac ?

    > 16G mp3 to 240 godzin. 240 godzin to 10 dni. Licząc że słuchasz bez
    > przerwy przez 3 godziny dziennie, to wychodzi 80 dni słuchania bez
    > powtórek. 80 dni to prawie kwartał. Robisz w Polskich Nagraniach i
    > przesłuchujesz czy w Policji?

    No i co w tym dziwnego, ze co 80 dni ?
    Za czesto, czy za rzadko?
    Wlasnie dlatego, zeby nie bylo za czesto potrzeba 16GB, czy tam 32, 64
    ..

    > Trzeba mieć jednak zryty łeb.

    A ty ile dziennie sluchasz muzyczki czy audiobookow?
    Moze masz tak zryty leb, ze wcale ? :-)

    > Aha, jakość nawet na słuchawkach jest
    > "domniemana" z uwagi na próbkowanie przetwornika w telefonie, bo żaden
    > to "DAC HQ" nie jest :>

    Co kto lubi - mnie az tak bardzo nie przeszkadza.

    A ciekaw jestem, na ile masz racje ...

    J.

  • 42. Data: 2021-09-02 11:42:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

  • 43. Data: 2021-09-02 15:52:31
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 02.09.2021 o 11:42, J.F pisze:

> [...]
    > ..

    > A ty ile dziennie sluchasz muzyczki czy audiobookow?

    Odpowiem ja Maklakiewicz w Rejsie:

    Mnie się podobają tylko te piosenki co znam. A jak znam to po co mam to
    słuchać w kółko?

    Radia słucham najczęściej.

    > Moze masz tak zryty leb, ze wcale ? :-)

    mp3 już dawno mi przeszło, czasem jednak odpalam w aucie ale mam tam
    lepszy sprzęt bo nie zdzierżę tej jakości, która jest w telefonie.

    > Co kto lubi - mnie az tak bardzo nie przeszkadza.
    >
    > A ciekaw jestem, na ile masz racje ...

    No, jak DiscoPolo 50% narodu. Jak ktoś ma drewniane uszy to tak słucha.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 44. Data: 2021-09-02 19:55:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 2 Sep 2021 15:52:31 +0200, LordBluzg(R) wrote:

    > Odpowiem ja Maklakiewicz w Rejsie:
    >
    > Mnie się podobają tylko te piosenki co znam. A jak znam to po co mam to
    > słuchać w kółko?

    Bo sie podobaja :-)

    > Radia słucham najczęściej.

    > mp3 już dawno mi przeszło, czasem jednak odpalam w aucie ale mam tam
    > lepszy sprzęt bo nie zdzierżę tej jakości, która jest w telefonie.

    Tez lubie radio, mimo jakosci :-)
    Tym niemniej jak spojrzec na walkmany, diskmany, ipody - ludzie lubia
    muzyke.
    A ty ... moze jakis nienormalny jestes :-)

    > No, jak DiscoPolo 50% narodu. Jak ktoś ma drewniane uszy to tak słucha.

    Ty to wzrok masz najlepszy, sluch masz najlepszy ... gust masz
    najlepszy :-P

    Natomiast musze przyznac, ze jak jest kilka generatorow dzwiekow na
    androida, to tam wychodza problemy przetwornikow.
    Zbyt mala czestotliwosc probkowania?

    J.

  • 45. Data: 2021-09-02 21:34:02
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 02.09.2021 o 19:55, J.F pisze:

    > Bo sie podobaja :-)

    To po co kopiujesz nowe? :D

    > Tez lubie radio, mimo jakosci :-)
    > Tym niemniej jak spojrzec na walkmany, diskmany, ipody - ludzie lubia
    > muzyke.
    > A ty ... moze jakis nienormalny jestes :-)

    W sumie dziwne, bo z zawodu jestem...muzykiem :D w sumie.

    > Ty to wzrok masz najlepszy, sluch masz najlepszy

    Słuch już nie ten (utrata 40%) ale mam zaświadczenie od lekarza, że
    muszę słuchać TV na 20 w skali volume, bo mi żona ścisza.

    Jeśli chodzi o słuch muzyczny, to od urodzenia mam absolutny (szkoły
    muzyczne zaliczone). Takie coś dostałem od przodków. Dzisiaj już
    bezużyteczne dla mnie ale pamiętam dźwięki, tak jak ktoś kolory.
    Oczywiście obsługa każdego instrumentu zaimplementowana...bo to jak automat.

    C czy D to konkretne częstotliwości. Zwykły pies tak ma :)

    ... gust masz
    > najlepszy :-P

    Nie, inny. Nie zrozumiesz.

    > Natomiast musze przyznac, ze jak jest kilka generatorow dzwiekow na
    > androida, to tam wychodza problemy przetwornikow.
    > Zbyt mala czestotliwosc probkowania?

    No.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 46. Data: 2021-09-03 10:35:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 2 Sep 2021 21:34:02 +0200, LordBluzg(R) wrote:

    > To po co kopiujesz nowe? :D

    Stare kopiuje, na nowy telefon kopiuje.

    > W sumie dziwne, bo z zawodu jestem...muzykiem :D w sumie.

    No to widzisz - podoba ci sie tylko twoja tworczosc :-)
    A jak jeszcze jestes czynnym muzykiem to sie nie dziwie,
    ze żygasz muzyka :-)

> [...]
    >
    > Jeśli chodzi o słuch muzyczny, to od urodzenia mam absolutny (szkoły
    > muzyczne zaliczone). Takie coś dostałem od przodków.

    Na ile sie orientuje, to muzyczny sluch absolutny ma niewiele
    wspolnego z jakoscia przetwornika.
    Predzej z silnikiem magnetofonu czy gramofonu - bo przeciez nie CD ani
    MP3.

    No i jak ty slyszysz kiepska jakosc przy 40% utraty sluchu? :-)

    > No.

    Ale wina przetwornika, czy tych programow?

    J.