    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: transfer plików
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <ser4r2$ht6$1@gioia.aioe.org> <sffhki$of6$1@dont-email.me>
    <1r2xxs6l4k5c6$.10ijojys8dlej.dlg@40tude.net>
    <611c946f$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <3owa21ofq34y.1eufpyh3lu2ip$.dlg@40tude.net>
    <611de41f$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <w58p6kcs6n67$.4ny61v0rtxls.dlg@40tude.net>
    <61232fcf$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    <1aa5vm6zv6iqt$.hlzexg78hhs2.dlg@40tude.net> <sg2ve9$v4f$1@dont-email.me>
    <sgbvbr$rpd$1@gioia.aioe.org>
    <ilnnh38xujxk$.1euq5i3g9nlh6$.dlg@40tude.net>
    <sgji90$1v77$1@gioia.aioe.org>
    <1...@4...net>
    <612eaddc$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <612eb3b8$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    <xlqsds424ert.18vf4hd08r4k7$.dlg@40tude.net>
    <6130d725$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Thu, 2 Sep 2021 19:55:10 +0200

    On Thu, 2 Sep 2021 15:52:31 +0200, LordBluzg(R) wrote:

    > Odpowiem ja Maklakiewicz w Rejsie:
    >
    > Mnie się podobają tylko te piosenki co znam. A jak znam to po co mam to
    > słuchać w kółko?

    Bo sie podobaja :-)

    > Radia słucham najczęściej.

    > mp3 już dawno mi przeszło, czasem jednak odpalam w aucie ale mam tam
    > lepszy sprzęt bo nie zdzierżę tej jakości, która jest w telefonie.

    Tez lubie radio, mimo jakosci :-)
    Tym niemniej jak spojrzec na walkmany, diskmany, ipody - ludzie lubia
    muzyke.
    A ty ... moze jakis nienormalny jestes :-)

    > No, jak DiscoPolo 50% narodu. Jak ktoś ma drewniane uszy to tak słucha.

    Ty to wzrok masz najlepszy, sluch masz najlepszy ... gust masz
    najlepszy :-P

    Natomiast musze przyznac, ze jak jest kilka generatorow dzwiekow na
    androida, to tam wychodza problemy przetwornikow.
    Zbyt mala czestotliwosc probkowania?

    J.