  • 1. Data: 2005-09-06 14:13:24
    Temat: tp i bgp
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Witam,
    mam taki problem
    mam FR ale z promocyjnym SLA
    zapragnełem teraz dołożyć BGP, w tamtej promocji BGP mieć nie można było :(
    ale w zwykłym FR (tym, bez SLA) BGP mieć można
    ktoś ma jakąś wizję, jak "dojść do porozumienia" z tp i BGP wydębić od nich?

    --
    pozdros
    icek

  • 2. Data: 2005-09-06 15:37:02
    Temat: Re: tp i bgp
    Od: m...@a...com (Maciej Bogucki)

    > ale w zwykłym FR (tym, bez SLA) BGP mieć można
    > ktoś ma jakąś wizję, jak "dojść do porozumienia" z tp i BGP wydębić od
    > nich?

    Zmienic na nowa promocje ktora ma juz BGP:

    http://www.tp.pl/pdf/biznes/transmisja_danych/frame_
    atm/regulamin_fr_atm.pdf

    Pozdrawiam
    Maciej Bogucki

    --
    PGP key: http://pgp.mit.edu:11371/pks/lookup?op=get&search=0x
    9F74A406

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip

  • 3. Data: 2005-09-06 15:46:02
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Maciej Bogucki napisał(a):

    > Zmienic na nowa promocje ktora ma juz BGP:
    >
    > http://www.tp.pl/pdf/biznes/transmisja_danych/frame_
    atm/regulamin_fr_atm.pdf

    > Pozdrawiam
    > Maciej Bogucki

    ale co zrobić
    by nie zapłacić ponownie za podłączenie
    da się przejść z jednej usługi na druga?
    ćwiczył to ktoś?

    --
    pozdros
    icek

  • 4. Data: 2005-09-06 17:24:00
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <x...@c...pl>

    > ale co zrobić
    > by nie zapłacić ponownie za podłączenie
    > da się przejść z jednej usługi na druga?
    > ćwiczył to ktoś?

    a moze po prostu skontaktuj sie z opiekunem biznesowym?

  • 5. Data: 2005-09-06 18:59:18
    Od: Przemyslaw 'Repcio' Gubernat <r...@r...net.anty-harvest-adres-usun-to>

    W artykule <dfk86j$mne$1@nemesis.news.tpi.pl> icek napisał(a):
> [...]
    > ale w zwykłym FR (tym, bez SLA) BGP mieć można
    > ktoś ma jakąś wizję, jak "dojść do porozumienia" z tp i BGP wydębić od nich?

    Do tamtej "promocji" wlaśnie w zeszłym tygodniu zamówiłem usługę BGP-1.
    Dzisiaj odpalone... mała uwaga stare adresy itp idą .. wpiach w przeciągu kilku
    minut.
    Dzisiaj z tego tytyłu miałem gorąco, gdyż odpalono BGP a nie dostałem informacji
    zwrotnej.

  • 6. Data: 2005-09-07 00:44:37
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Przemyslaw 'Repcio' Gubernat <r...@r...net.anty-harvest-adres-usun-to> wrote:

> [...]
    minut.
    > Dzisiaj z tego tytyłu miałem gorąco, gdyż odpalono BGP a nie dostałem informacji

    No właśnie. Mogliby o tym jakoś informować. Ja po takiej akcji beztrosko
    rozgłośiłem je wtedy na kilka dni do AS5617 z no-export ;) Pewnie teraz
    już filtrują takie rozwiązania...

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 7. Data: 2005-09-07 07:38:45
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Radoslaw HORODNICZY napisał(a):

    > a moze po prostu skontaktuj sie z opiekunem biznesowym?

    mój opiekune
    he he he
    on nie rozrównia neo od FR
    nie mówiąc o ATM

    --
    pozdros
    icek

  • 8. Data: 2005-09-07 13:31:28
    Od: "Radosław HORODNICZY" <xman_(no-spam_remove_it)_@cxt.pl>

    > mój opiekune
    > he he he
    > on nie rozrównia neo od FR
    > nie mówiąc o ATM

    nie zartuj, ja juz mialem z 5 opiekonow i kazdy byl bardzo kompetentny
    jesli masz taki problem jak piszesz to zglos do ich kierownika,
    opiekunowie biznesowi sa dobrze oplacani w tpsa i na ich miejsce jest
    kupa ludzi znajacych sie na rzeczy

  • 9. Data: 2005-09-07 17:55:23
    Od: Zbigniew Swietkowski <m...@j...na.www>

    "Radosław HORODNICZY" wrote:

> [...]
    > jesli masz taki problem jak piszesz to zglos do ich kierownika,
    > opiekunowie biznesowi sa dobrze oplacani w tpsa i na ich miejsce jest

    Niestety w &tp część ludzi (moja opiekunka biznesowa) nie ma pojęcia o
    czymkolwiek. Nie wiem jaki cudem dalej tam jeszcze pracuje, pomimo
    interwencji słownych i pisemnych.
    Może po prostu za szybko sobie odpuściłem ;]

    ps. Za to całkiem nieźle współpracuje mi się z działem technicznym.

    pozdr.,
    --
    Zbigniew Świętkowski
    [ http://www.swietkowski.com ]

  • 10. Data: 2005-09-08 06:54:40
    Od: Sebastian Rusek <z...@e...pl>

    Dnia Wed, 7 Sep 2005 00:44:37 +0000 (UTC), Krzysztof Oledzki napisał(a):
    [cut.]

    > No właśnie. Mogliby o tym jakoś informować. Ja po takiej akcji beztrosko
    > rozgłośiłem je wtedy na kilka dni do AS5617 z no-export ;) Pewnie teraz
    > już filtrują takie rozwiązania...

    Też miałem ten problem.
    Wystarczyło poprosić odpowiednią osobę i dostałem jeszcze dwa tygodnie ze
    starymi adresami;)
    Gorzej było z uzyskaniem informacji na party-line z kim powinienem na ten
    temat rozmawiać;-)

    Niby w umowie piszą, że dostajemy jeden "kanał PVC" i niby na tej podstawie
    kasują ten z routingiem statycznym, ale czy ja im każe kreować "kanał PVC"
    na innym DLCI dla BGP? ;) Inna rzecz, że na IPkach, na których jest
    zestawiane połączenie do klientów BGP nie da się zestawić routingu
    statycznego, ściślej: da się, ale jest filtrowany ;)

    Sebastian Rusek