  • 71. Data: 2017-08-25 19:16:04
    Temat: Re: toyota auris hybrid
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    .
    W dniu .08.2017 o 15:59 Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    >Nie znam tej oferty - ale jeśli dziś płacisz połowę a kolejną za
    >jakiś czas i suma opłat jest identyczna jak przy wpłacie
    >jednorazowej to jest to bdb oferta.

    Zakladajac, ze cena tez jest dobra,

    >Wiele razy kupowałem coś na raty (bez dodatkowych kosztów, nawet
    >ukrytych) mimo, że miałem pieniądze na zakup kilkunastu takich
    >artykułów. Po co mam zapłacić teraz wszystko jak mogę tylko część?

    Zeby nie musiec przynosic kilku zaswiadczen. Ani zeby czytac jakies
    dlugasnej umowy.
    Zeby sie nie narazac na wysokie oplaty za drobne spoznienie.

    Kiedys tam - zeby nie placic za przelewy, ale teraz to juz raczej
    bezplatne.

    J.

  • 72. Data: 2017-08-25 19:24:32
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2017 o 19:16 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > Zeby sie nie narazac na wysokie oplaty za drobne spoznienie.
    >
    > Kiedys tam - zeby nie placic za przelewy, ale teraz to juz raczej

    Jakie zaświadczenia, jakie umowy? Zapłaciłem w internecie ratami PayU czy
    czymś takim. Sporo zakupów na alle można tak zapłacić. Tyle tylko, że nie
    zawsze jest to bez opłat.

    TG

  • 73. Data: 2017-08-25 19:25:39
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2017 o 19:16 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Zakladajac, ze cena tez jest dobra,

    To jest chyba oczywiste i sprawdzane przed zakupem.

    TG

  • 76. Data: 2017-08-25 21:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > Nie znam tej oferty - ale jeśli dziś płacisz połowę a kolejną za jakiś
    > czas i suma opłat jest identyczna jak przy wpłacie jednorazowej to
    > jest to bdb oferta.

    Bo?

    > Wiele razy kupowałem coś na raty (bez dodatkowych kosztów, nawet
    > ukrytych) mimo, że miałem pieniądze na zakup kilkunastu takich
    > artykułów. Po co mam zapłacić teraz wszystko jak mogę tylko część?

    Chocby dlatego ze w takiej ofercie najczesciej kupisz coś drozszego bo ci
    sie wydaje ze tanio bo na raty.
    A pewnie z 90% ludzików na dzisiejszych smartfonach i tak nei robi nic
    wiecej poza ogladaniem internetu, dzwonieniem i moze graniem w jakies
    popierdółki.
    A osobiscie mam takie zdanie ze wszystko ponizej samochodu powinno się
    kupowac za gotówkę.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

  • 74. Data: 2017-08-25 21:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Alez stac - w perspektywie 2 lat. A tu mozesz miec od razu.
    > Albo stac bez wyrzeczen w perspektywie 2 miesiecy, bo po wakacjach
    > portfel pusty :-)

    Ja to po prostu jakis dziwny jestem - uwazam, ze jak cie nie stac na
    telefon za 1000zł to trzeba kupic taki za 400 a nie taki za 1000 na raty.

    > Albo stac, a oferta dobra, bo pieniadze zaprocentuja na lokacie.
    > Albo dywidenda z akcji wplynie - itd, itp ...

    Tak, tak, jak ktos nie ma kilku stówek na komore ale czai sie na jakies
    wyzsze modele pewnie sam nie wie po co to juz widze to oszczedzanie na
    lokacie.

    > W Niemczech leasingi, takze prywatne, calkiem popularne.
    > Wszystko zalezy od nastawienia - jak masz w planach jezdzenie pare lat
    > i zmiana na kolejny nowy, to moze byc dobra opcja.

    Od powtarzania tych samych zdan argumentów nie przybedzie... :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

  • 75. Data: 2017-08-25 21:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > Nie będzie się kupowało auta - będziesz bulił za możliwość pojeżdżenia
    > :-)

    Zrozummy wreszcie ze to tylko kwestia przyjetego nazewnictwa dla tego
    samego procesu - chcemy jezdzic.
    Reszta to tylko didaskalia...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

  • 77. Data: 2017-08-25 21:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Tyle już trwa ta dyskusja, a Ty dalej chcesz kupować.
    > Oferty kupna dają inne firmy. Tu chodzi o najem.

    Przepraszam, myslałem ze chodzi o mozliwośc poruszania sie samochodem za
    mozliwie małe pieniadze...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

  • 79. Data: 2017-08-25 21:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Zeby sie nie narazac na wysokie oplaty za drobne spoznienie.

    Ano własnie np. coś takiego.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu

  • 78. Data: 2017-08-25 21:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > To jest chyba oczywiste i sprawdzane przed zakupem.

    Nie doceniasz widze marketingu, impulsów sprzedazowych etc.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin

  • 80. Data: 2017-08-25 22:07:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    >Nie doceniasz widze marketingu, impulsów sprzedazowych etc.

    Szczegolnie, jak ktos pomysli "fajne auto, ale 52 tys ... nie mam,
    dacia tansza"
    A 25 tys mam :-)

    J.