  • 41. Data: 2009-03-21 18:02:45
    Temat: Re: totolotek, pilne !!!!
    Od: "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com>

    Użytkownik "Maciej Bojko" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ftp2s49eq3q7ke6hrstgpolm8fku0qbsje@4ax.com...

    > STRASZNE. Gdyby zegar pokazywał tylko GODZINY i MINUTY, nie byłoby to
    > tak NIEGODZIWE.

    Pomyśl trochę ... komu chiałby się tworzyć taką iluzję
    z zegarem gdyby losowanie były na żywo? Logika każe przypuszczać
    że losowanie odbywająsię WCZEŚNIEJ. W przeciwnym wypadku nie
    dbaliby tak bardzo o iluzję przekazu na żywo.
    Wygrane są SPRZEDAWANE w celu wyprania pieniędzy.
    Nazwiska wygrywających są TAJNE ... piękny i stary
    sposób prania kasy.

    Analogia:

    Pijanego poznasz po tym że przesadnie udaje trzeźwego
    podczas gdy trzeźwy nie dba o to czy ma chwiejny krok
    czy też nie ... BO JEST TRZEŹWY.

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 42. Data: 2009-03-21 18:58:28
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sat, 21 Mar 2009 19:02:45 +0100, "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com>
    wrote:

    >Pomyśl trochę ... komu chiałby się tworzyć taką iluzję
    >z zegarem gdyby losowanie były na żywo? Logika każe przypuszczać
    >że losowanie odbywająsię WCZEŚNIEJ.

    Ach, logika!
    Rozumiem, konkretnie: sylogizm Tomy'ego? ~p => p?

    >Analogia:
    >
    >Pijanego poznasz po tym że przesadnie udaje trzeźwego
    >podczas gdy trzeźwy nie dba o to czy ma chwiejny krok
    >czy też nie ... BO JEST TRZEŹWY.

    Aha. Jak ktoś idzie prosto, to znaczy, że jest pijany, bo pijani się
    chwieją na nogach, a pijany chce ukryć, że jest pijany. Jeżeli ktoś
    się chwieje na nogach, to znaczy, że jest trzeźwy, bo na nogach
    chwieją się pijani, a trzeźwemu nie zależy, czy go wezmą za pijanego,
    czy nie.
    Logika piękna rzecz.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 43. Data: 2009-03-22 06:33:32
    Od: "brum" <b...@o...eu>

> [...]
    > się chwieje na nogach, to znaczy, że jest trzeźwy, bo na nogach
    > chwieją się pijani, a trzeźwemu nie zależy, czy go wezmą za pijanego,

    kurski: brak dowodu, to poważna przesłanka, że taki dowód istnieje

  • 44. Data: 2009-03-23 13:10:06
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomy M. wrote:
> [...]
    > dbaliby tak bardzo o iluzję przekazu na żywo.
    > Wygrane są SPRZEDAWANE w celu wyprania pieniędzy.
    > Nazwiska wygrywających są TAJNE ... piękny i stary

    naprawdę w to wierzysz?

  • 45. Data: 2009-03-23 13:10:35
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maciej Bojko wrote:

> [...]
    > się chwieje na nogach, to znaczy, że jest trzeźwy, bo na nogach
    > chwieją się pijani, a trzeźwemu nie zależy, czy go wezmą za pijanego,

    to tak jak ta teoria ze bronią sie tylko winni.

  • 46. Data: 2009-03-23 13:11:35
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Darek wrote:
    > Kiedyś w programie Szymon Majewski Show zostal wykorzystany material z
    > losowania Lotto jak kule wylecialy z maszyny na podłoge podczas
    > losowania, jakby np. losowanie było wczesniej nagrane to by sobie
    > losowanie powtórzyli a nie puścili jak im kule z maszyny lecą :)

    to było specjalnie a szymon jest w spisku. :)

  • 47. Data: 2009-03-23 18:43:07
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 19 Mar, 14:58, TM <t...@o...pl> wrote:

    > A ja losowo wygenerowalem sobie 6 liczb, a nastepnie losowo
    > wygenerowalem sobie 500 000 (500 tysiecy) razy 6 liczb i sprawdzilem
    > ile padlo szostek i sie okazalo ze padlo 10 szostek. Potem znow zrobilem
    > podobny test i padlo 9 szostek. Potem znow zrobilem taki test i padlo
    > 12 szostek. Dzisiaj przerobie troche program by wygenerowal mi 1000
    > takich losowan ... jestem ciekaw ile srednio bedzie padalo szostek.
    > Pytanie .. ile polakow gra w totka .. i czemu pada tylko 1-3 szostki
    > (zadko wiecej)?

    I jak Ci poszlo przy 1000 losowan?

    Pozdr
    Rafal

  • 48. Data: 2009-03-23 19:38:46
    Od: TM <t...@o...pl>

    On Mon, 23 Mar 2009 11:43:07 -0700 (PDT)
    Rafal M <r...@g...com> wrote:

    > I jak Ci poszlo przy 1000 losowan?

    Jeszcze nie testowalem. Troche mnie martwi to prawdopodobienstwo tak
    czestego wypadania szostek. Zastanawiam sie czy moze to byc zwiazane z
    klasa Random (C# .Net 2.0), czy moze popelnilem jakis oczywisty blad.
    Wszystkie losowania sa zapisywane do pliku i w wyniku widac jakie padaly
    liczby i czy rzeczywiscie sie zgadzaja. Jak bede mial chwile musze
    troche dokladnie sie temu przyjrzec (jak poprawie program wrzuce
    gdzies na siec do analizy,testow).

    TM

  • 49. Data: 2009-03-23 20:26:19
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 23 Mar 2009 14:10:06 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > naprawdę w to wierzysz?

    A dlaczego miałby nie wierzyć?
    Przecież takie przypadki w Polsce już były, że przypomnę tylko aferę z
    gazetą wydawaną w latach 90-tych przez gości od Elektromisu.
    Gazeta zawierała rzekomo losowo wybrane numery dowodów osobistych i kto
    znalazł w niej swój numer dowodu, wygrywał bardzo wysoka nagrodę.
    Okazało się, że ta cała "loteria" właśnie służyła do wręczania łapówek
    oraz prania lewych pieniędzy.
    I powiem nawet więcej:
    Sam znałem gościa, który w ten sposób "wygrał" luksusowy samochód, z
    którego w żaden inny sposób nie byłby w stanie wytłumaczyć się przed
    urzędem skarbowym.
    Właśnie po wykryciu tej afery oraz innych, podobnych, fiskus opodatkował
    wygrane w konkursach i loteriach.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 50. Data: 2009-03-24 11:39:33
    Od: luck <l...@v...pl>

    Darek pisze:
> [...]
    > losowania, jakby np. losowanie było wczesniej nagrane to by sobie
    > losowanie powtórzyli a nie puścili jak im kule z maszyny lecą :)

    To celowy manewr mający na celu uspic twoja czujnosc .... BEWARE !