  • 31. Data: 2009-03-18 23:32:47
    Temat: Re: totolotek, pilne !!!!
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Darek" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:gpruh8$22me$1@omega.artcom.pl...

    > Jakie oszustwo, jak na TV Polonia leci Teleexpress z sekundowym lub dwu
    > sekunduwym opóżnieniem do TVP 1 to też masz oszustwo. Poprostu masz małe
    > opóżnienie między anteną naziemna a satelitą, popatrz sobie jak nadaje TVP
    > 3 a TVN 24 ten sam material na żywo to też masz ok. sekundowe opóżnienie.

    Skad sie tacy biora?

  • 32. Data: 2009-03-18 23:39:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mane" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Moze trzeba skleslac kupony bo to bylo losowanie jutrzejsze ? ;D

    I co, numery trafione?

  • 33. Data: 2009-03-19 09:19:56
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Darek" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Skad sie tacy biora?

    Stąd co ty :) Czepiacie sie że osoba machnela sie w dacie i robicie jakis

  • 34. Data: 2009-03-19 09:43:30
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > Stąd co ty :) Czepiacie sie że osoba machnela sie w dacie i robicie jakis
    > spisek. Napiszcie do nich aby napisali wyjaśnienie wtej sprawie :)

    Ja rozumiem mozna się pomylić "witam w środę szesnastego" albo "witam w
    poniedziałek osiemnastego" ale jak udało się przed kamerami w napięciu
    powiedzieć "środę" podświadomi wiedzieć że środa to jest osiemnasty i
    powiedzieć to jednym tchem?
    Jakby nie było podwazyli swoją wiarygodność i tyle.

    Gdy byłem w 94r. w Austrii wysłałem 40 zakładów w ichszego lotto na
    podstawie własnego generatora liczb uwzględniającego wyniki losowań z
    ostatnich 5 lat. Trafiłem dwie czwórki i dwie trójki. Parę tygodni później w
    Polsce obstawiłem tym samym generatorem 200 zakładów ale na podstawie
    polskich losowań z 10 lat. I co ? 5 trójek tylko było!

    Daawno temu jeszcze za komuny grawałem od czasu do czasu, potem na początku
    lat 90 też czasem. Raz na dwa-trzy losowania wpadała mi trójka.
    Teraz jest to po prostu niemożliwe.
    Nie gram już więcej.

    Marek

  • 35. Data: 2009-03-19 12:34:52
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Darek" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Stąd co ty :)

    Raczej nie.

    > Czepiacie sie że osoba machnela sie w dacie i robicie jakis spisek.

    Do tego czytac nie umiesz.

    > Napiszcie do nich aby napisali wyjaśnienie wtej sprawie :)

    Ano napiszcie towarzyszu.

    BTW cos Ci sie w dupsko wzera

  • 36. Data: 2009-03-19 13:58:22
    Od: TM <t...@o...pl>

    On Thu, 19 Mar 2009 10:43:30 +0100
    "marko1a" <m...@l...de> wrote:

    > Daawno temu jeszcze za komuny grawałem od czasu do czasu, potem na początku
    > lat 90 też czasem. Raz na dwa-trzy losowania wpadała mi trójka.
    > Teraz jest to po prostu niemożliwe.
    > Nie gram już więcej.

    A ja losowo wygenerowalem sobie 6 liczb, a nastepnie losowo
    wygenerowalem sobie 500 000 (500 tysiecy) razy 6 liczb i sprawdzilem
    ile padlo szostek i sie okazalo ze padlo 10 szostek. Potem znow zrobilem
    podobny test i padlo 9 szostek. Potem znow zrobilem taki test i padlo
    12 szostek. Dzisiaj przerobie troche program by wygenerowal mi 1000
    takich losowan ... jestem ciekaw ile srednio bedzie padalo szostek.
    Pytanie .. ile polakow gra w totka .. i czemu pada tylko 1-3 szostki
    (zadko wiecej)?

    --
    TM

  • 37. Data: 2009-03-19 15:37:49
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Thu, 19 Mar 2009 14:58:22 +0100, TM <t...@o...pl> wrote:

> [...]
    >ile padlo szostek i sie okazalo ze padlo 10 szostek. Potem znow zrobilem
    >podobny test i padlo 9 szostek. Potem znow zrobilem taki test i padlo

    Ciekawy wynik. Przy pół milionie skreślonych zakładów
    prawdopodobieństwo tego, że padnie chociaż JEDNA szóstka, wynosi
    poniżej czterech procent (zresztą, sam policz). A tobie nieustannie
    pada jak nie sześć, to dwanaście.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 38. Data: 2009-03-19 15:42:08
    Od: "brum" <b...@o...eu>

> [...]
    > w Polsce obstawiłem tym samym generatorem 200 zakładów ale na podstawie
    > polskich losowań z 10 lat. I co ? 5 trójek tylko było!

    czworki ukradli i rzucili na prywatny rynek

  • 39. Data: 2009-03-19 15:55:30
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    wrote:

    >Gdy byłem w 94r. w Austrii wysłałem 40 zakładów w ichszego lotto na
    >podstawie własnego generatora liczb uwzględniającego wyniki losowań z
    >ostatnich 5 lat.

    :)

    >Trafiłem dwie czwórki i dwie trójki. Parę tygodni później w
    >Polsce obstawiłem tym samym generatorem 200 zakładów ale na podstawie
    >polskich losowań z 10 lat.

    :D

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 40. Data: 2009-03-19 16:29:51
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

    > czworki ukradli i rzucili na prywatny rynek

    Ale to wyglada, jakby on pisal powazne.