  • Data: 2011-06-26 19:43:02
    Temat: tor Nowodwór - wielka lipa organizacyjna
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Właśnie wróciłem z Nowodworu, i jestem delikatnie mówiąc zniesmaczony.

    Cała impreza miała spore opóźnienie, My przyjechaliśmy koło 15, a o
    15:20 miała się zacząć pierwsza sesja początkującej grupy C. (Wcześniej
    miały jeździć grupy A i B)

    15:15 wjeżdżamy na tor, trochę mnie zdziwiło, że brak zapowiadanych 3
    kółek z prowadzącym ale co tam wszak mogę sobie sam wyciąć 3 wolne i
    "obczaić" tor.

    Nie ujechałem kółka jak objeżdżają mnie goście na kolanie, coś mi jakoś
    nie grało bo niby grupa C ale się nie znam...

    Już potem okazało się, że organizator chcąc nadrobić czas puścił
    wszystkie 3 grupy razem. Oczywiście niezbyt ciężko było
    wykombinować że moje kółko drastycznie różni się od kółka
    zawodników z licencją z grupy A. Zrobiłem dwa średnio wolne okrążenia
    non stop objeżdżany przez szybszych na przysłowiowe jajeczko.
    Stwierdziłem, że w takim razie to ja zmieniam piaskownice bo cos tu nie
    jest tak jak być powinno. Zanim zdążyłem uczynić com pomyślał okazało
    się że kumpel leży. Jakiś amibicjonalista postanowił go objechać po
    zewnętrznej przed samym winklem.

    Poszliśmy więc zgodnie do organizatorów poprosić o zwrot kasy On bo nie
    pojeździ już a dzień ledwo się zaczął, ja wkur**** że nikt nie raczył
    mnie poinformować, że wszystkie 3 grupy wjeżdżają razem.

    O ile jeden z organizatorów bez problemu uznał nasze racje, o tyle
    drugi stwierdził, że organizator zastrzega sobie prawo do zmiany
    regulaminu na podstawie tego regulaminu i nie odda kasy bo to nie jego
    wina że mi nie podoba się organizacja a kumpel zaliczył glebę. Po
    dłuższych kłótniach łaskawie zgodził się że odda 130 zł z wpłaconych
    190 potrącając 60zł za jedną przejechaną sesję.

    Generalnie jego postawa zdawała się mówić "Mam Was w dupie od momentu
    kiedy Wasza kasa jest w mojej kieszeni"

    Ot tyle moich refleksji, w każdym razie jak to tak wygląda to ja
    dziękuję.
    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl