  • Data: 2011-03-27 12:33:40
    Temat: teraz mnie zjecie ;)
    Od: MarcinJM <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Bedac ostatnio na szrocie w "uroczym" miescie Slupca wpadly mi w lapy
    opony semperit 155 SR 12. Poniewaz bieznik wygladal idealnie szutrowo,
    wiec je zanabylem w oszalamiajacej cenie 20zl/szt.
    A poniewaz to ma byc w sejaczu, to za gratis otrzymalem jeszcze 2 fele
    od malucha. Niestety zestaw ten pasuje tylko na tyl SC.
    Dzisiaj ostro przetestowalem nowy nabytek: rewelacja. Katowalem je na ok
    50km OSowych na szutrze.

    I teraz rodzynek: opony maja....po 21 lat (stad to stare oznaczenie: SR).
    Nic nie wystrzelilo, nic nie wybuchlo, nic sie nie wybulilo, dziwne, ale
    nawet guma na bokach jest niespekana, jednolita.

    Po coz pisze tego posta?
    Ano po to, zeby ci, dla ktorych opony 4-6letnie to "stare szroty"
    pomysleli, ze byc moze nie maja racji.

    Wiem, ze przyklad jest ekstremalny (zeby jasnosc byla: nikomu nie
    polecam stosowania tak starych opon) i dojazdowke jechalem 60kmph
    (wiadomo: nie jestem na drodze sam), ale na szutrze predkosc dochodzila
    do 130, opony przyjely na siebie kilka duzych kamieni i wytrzymaly.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl