  • 301. Data: 2012-06-14 22:28:05
    Temat: Re: tepe chuje na
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 14.06.2012 22:10, Andrzej Lawa pisze:
    > Wyjaśnij zatem, dlaczego w czasie kiedy miałem awarię alternatora (padł
    > prostownik i w konsekwencji żadne urządzenie elektryczne nie obciążało
    > dodatkowo silnika) miałem zużycie paliwa wyższe o jakieś 5% w porównaniu
    > z okresem, kiedy alternator był sprawny i światła "hamowały" silnik ;->
    >
    > Czary? ;->

    Perpetuum mobile jak nic. :)

    --
    Tom01

  • 302. Data: 2012-06-14 22:34:21
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 14.06.2012 22:07, Andrzej Lawa pisze:
    > Tylko jeśli wierzysz wróżkom i jasnowidzom.

    Proszę się zapoznać z metodami wnioskowania na podstawie wiedzy
    niepewnej i niepełnej. Wykłada się to na uczelniach.

    > Swoją drogą porównaj sobie liczbę zdarzeń i zgonów pomiędzy rokiem 2006
    > a 2007 w.... porze nocnej. Też zauważalnie wzrosła - uważasz, że to też
    > skutek obowiązku świecenia za dnia??

    Uważa Pan, że nadużywanie, a więc i przyśpieszone zużywanie świateł w
    dzień, nie ma wpływu na ich kondycję w nocy? Jeśli wzrosła ilość
    wypadków w nocy to może bardziej słusznie byłoby zapytać dlaczego? Nagle
    wydłużyła się noc? Nagle stała się ciemniejsza a ludzie poślepli?
    Wszystko ma swoją przyczynę i skutek.

    --
    Tom01

  • 303. Data: 2012-06-14 23:10:05
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-06-14 22:11, Andrzej Lawa pisze:

    > Spieprzaj, zakompleksiony dziadu.

    :)

    Widze ze Moc pozostaje z Toba :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 304. Data: 2012-06-14 23:16:45
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/14/2012 11:10 PM, Kuczu wrote:

    > :)
    >
    > Widze ze Moc pozostaje z Toba :)

    A gazem po oczach to nie chcesz?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 305. Data: 2012-06-14 23:44:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.06.2012 22:34, Tom01 pisze:

    > Proszę się zapoznać z metodami wnioskowania na podstawie wiedzy
    > niepewnej i niepełnej. Wykłada się to na uczelniach.

    Chyba na psychologii... na kierunku "spin-doctor".

    Przynajmniej tak, jak ty to robisz.

    > Uważa Pan, że nadużywanie, a więc i przyśpieszone zużywanie świateł w
    > dzień, nie ma wpływu na ich kondycję w nocy? Jeśli wzrosła ilość

    Nie.

    > wypadków w nocy to może bardziej słusznie byłoby zapytać dlaczego? Nagle

    A dlaczego nie?

    > wydłużyła się noc? Nagle stała się ciemniejsza a ludzie poślepli?
    > Wszystko ma swoją przyczynę i skutek.

    No tak, nakaz włączenia świateł nie jest winny tylko gradobiciom,
    trzęsieniom ziemi i kokluszowi.

  • 306. Data: 2012-06-14 23:47:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.06.2012 22:28, Tom01 pisze:

    > Perpetuum mobile jak nic. :)

    A jakbyś pomyślał, to byś wyciągnął jedyny słuszny wniosek - nawet w
    małych samochodach przy normalnej eksploatacji wszelkie zmiany zużycia
    paliwa spowodowane włączeniem świateł znikną w chaosie innych czynników
    nań wpływających.

    W motocyklach zapewne też... Odłącz sobie na jakiś czas alternator i
    porównaj zużycie paliwa ;->

  • 307. Data: 2012-06-14 23:48:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.06.2012 23:16, AZ pisze:

    > A gazem po oczach to nie chcesz?

    Lepiej uważaj na zakrętach, artysto.

  • 308. Data: 2012-06-14 23:53:18
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 14.06.2012 23:44, Andrzej Lawa pisze:
    > Chyba na psychologii... na kierunku "spin-doctor".

    Na przykład na Wydziale Matematyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu
    Warszawskiego.

    > No tak, nakaz włączenia świateł nie jest winny tylko gradobiciom,
    > trzęsieniom ziemi i kokluszowi.

    Wspominał Pan coś wcześniej o tym żeby pisać tylko czynnikach mających
    związek z przedmiotem dyskucji? Proszę się, z łaski swojej, zatem
    równiez trzymać tematu, lub zamilczeć jeśli nie ma Pan nic do powiedzenia.

    --
    Tom01

  • 309. Data: 2012-06-14 23:54:23
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 14.06.2012 23:47, Andrzej Lawa pisze:
> [...]
    > nań wpływających.
    >
    > W motocyklach zapewne też... Odłącz sobie na jakiś czas alternator i

    Oczywiście moc ok 130W weźmie się znikąd.

    --
    Tom01

  • 310. Data: 2012-06-15 00:06:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.06.2012 23:54, Tom01 pisze:

    > Oczywiście moc ok 130W weźmie się znikąd.

    Nie, z akumulatora.