eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Date: Thu, 14 Jun 2012 23:47:26 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:12.0) Gecko/20120421 Thunderbird/12.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: tepe chuje na
    References: <4fd4ae1a$1@news.home.net.pl> <4fd8a3d4$1@news.home.net.pl>
    <4fd8cbe9$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fd8e924$1@news.home.net.pl>
    <4fd8fcb4$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <4fd907d2$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <jrbqj3$r5g$2@news.task.gda.pl>
    <f...@g...com>
    <jrbsua$2ua$1@news.task.gda.pl>
    <3...@g...com>
    <4fd9a1b5$0$26698$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <4fd9bb44$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <4fd9cd5a$0$1219$65785112@news.neostrada.pl>
    <jrcj11$o3q$1@news.task.gda.pl> <jrd6rg$5m2$1@inews.gazeta.pl>
    <4fda39a6$0$1208$65785112@news.neostrada.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <4fda4955$0$1309$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <4fda4955$0$1309$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 91.206.96.25
    Message-ID: <4fda5bee$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1339710446 91.206.96.25 (14 Jun 2012 23:47:26 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 19
    X-Authenticated-User: a...@p...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home
    .net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:655666
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 14.06.2012 22:28, Tom01 pisze:
    > W dniu 14.06.2012 22:10, Andrzej Lawa pisze:
    >> Wyjaśnij zatem, dlaczego w czasie kiedy miałem awarię alternatora (padł
    >> prostownik i w konsekwencji żadne urządzenie elektryczne nie obciążało
    >> dodatkowo silnika) miałem zużycie paliwa wyższe o jakieś 5% w porównaniu
    >> z okresem, kiedy alternator był sprawny i światła "hamowały" silnik ;->
    >>
    >> Czary? ;->
    >
    > Perpetuum mobile jak nic. :)
    >

    A jakbyś pomyślał, to byś wyciągnął jedyny słuszny wniosek - nawet w
    małych samochodach przy normalnej eksploatacji wszelkie zmiany zużycia
    paliwa spowodowane włączeniem świateł znikną w chaosie innych czynników
    nań wpływających.

    W motocyklach zapewne też... Odłącz sobie na jakiś czas alternator i
    porównaj zużycie paliwa ;->

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: