  • 221. Data: 2012-06-14 12:04:16
    Temat: Re: tepe chuje na
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/14/2012 12:00 PM, Kuczu wrote:

    > ROTFL. W sumie to Twoja tradycyjna strategia i jakos mnie nie dziwi.

    Przecież to właśnie cały Andrzejek, innych wyzywa od kibordłoriorów a
    sam jest chyba największym kibordłoriorem polskiego usenetu. Raz chciał
    przykozaczyć w realu i skończyło się jak skończyło...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 222. Data: 2012-06-14 12:12:01
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Thursday, June 14, 2012 7:46:11 PM UTC+10, Tom01 wrote:
> [...]
    Przypominam co napisales:"A o ile procent wzrosła

    > Wypowiedź powinna brzmieć: "A o ile procent wzrosła ilość zabitych
    > motocyklitów skokowo z roku na rok w momencie wprowadzenia nakazu
    > wprowadzenia świateł? Około 40%!." W porządku?

    Wybacz, nie widze zwiazku pomiedzy wlaczonymi swiatlami a wyzsza smiertelnoscia
    wypadkow.

    niż w 2007 roku a ilość wypadków względem poprzedniego roku spadła. W 2009 tak samo."
    I jak byk odpisalem podajac przyklad z 2009. Przeczytaj jeszcze raz.I ponawiam
    pytanie - co to ma wspolnego z Twoja bajeczka o 40% wzroscie wypadkow motocykli
    "przez swiatla"?

    > Gdzie i co zaprzeczam?

    Przeczytaj ze zrozumieniem:
    1. Piszesz ze spadla ilosc wypadkow w 2008 i 2009
    2 Ja odpisuje ze sie z tym zgadzam ale ze malo widze zwiazku ze swiatlami a bardziej
    ze spadkiem ilosci pijanych kierowcow. Podaje link do raportu z 2009
    3. Odpisujesz, cytuje: "2006 - 46.876 wypadków, 2007 - 49.536 wypadków Gdzie tu cos
    spadło?"

    Wiec najpierw piszesz ze spadlo w 2008/09, ja potwierdzam ze spadlo. Na co
    odpowiadasz ze nie spadlo i podajesz 2006/2007. Wystarczajaco jasno?

    nazwami roznych instytucji po czym okaze sie ze to nieprawda i sie pomyliles?

    > Już podawałem. Europejska Komisja Gospodarcza ONZ. A to ilustracja
    > wspomnianych danych: http://monitory.mastiff.pl/temp/europa.jpg

    Napisales "Chciałbym jeszcze raz wspomnieć że skokowy wzrost liczby wypadków
    wystąpił w każdym kraju gdzie wprowadzono nakaz (z wyjątkiem Szwecji) i
    niezależnie od roku sprowadzenia". Teraz znowu podjesz "ofiary smiertelne" zamiast
    wypadkow. Wiec gdzie ten skokowy wzrost wypadkow? Podaj prosze kilka przykladow.

    dane ktore sam podales - http://dlakierowcow.policja.pl/portal/dk/807/47493/W
    ypadki_drogowe__raporty_roczne.html

    > Nie widzę błędu.

    Przeczytaj jeszcze raz, zobacz dokument Worda na stronie ktora podales.

    > Ale nie bylło ani jednego roku gdzie wzrosły wszyskie najważniejsze
    > współczynniki bezpieczeństwa czyli liczby wypadków/zabitych/rannych.

    W 2007 wypadki wzrosly o 14%, wzrosla liczba motocykli i byl dluzszy sezon. Nie widze
    nic niezwyklego.

    > Trend jest spadkowy? Przecież taki właśnie ma być. Podejmuje sie różne
    > działania w celu poprawy bezpieczeństwa. Przede wszystkim stała, choć
    > powolna poprawa infrastruktury drogowej.

    No i? To nie potwierdza Twojej teorii o 40% wzroscie w 2007.

    > powinno

    Nie obchodzi mnie co masz w kwestii swiatel do powiedzenia. I nie trac czasu na
    wciaganie mnie w bezsensowna dyskusje o swiatlach bo to dla mnie strata czasu. Juz
    napisalem jakie mam zdanie w tej sprawie, nie bede sie powtarzal.

    Iguan

  • 223. Data: 2012-06-14 12:13:22
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-14 11:46, Tom01 pisze:

    > Już podawałem. Europejska Komisja Gospodarcza ONZ. A to ilustracja
    > wspomnianych danych: http://monitory.mastiff.pl/temp/europa.jpg

    Ciekawy wykres.

    Czym jest spowodowany tak gwałtowny trend spadkowy wypadkowości w
    Niemczech i Francji?

  • 224. Data: 2012-06-14 12:14:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.06.2012 12:00, Kuczu pisze:

    > ROTFL. W sumie to Twoja tradycyjna strategia i jakos mnie nie dziwi.

    Oberwałeś własnym kijkiem i swędzą plecy ?
    (cokolwiek to ma niby znaczyć, ale jak widzę uważasz to za miażdżący i
    bezdyskusyjny argument)

  • 225. Data: 2012-06-14 12:14:56
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-14 11:58, Andrzej Lawa pisze:

    > Czechy, Estonia, Litwa, Łotwa, Słowacja i Słowenia - mają wymogi takie,
    > jak my.

    > Jak liczysz te 3/4?

    Właśnie tak.

    6 krajów ma przepis równie durny jak nasz. Reszta nie.

  • 226. Data: 2012-06-14 12:18:18
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-06-14 12:14, Andrzej Lawa pisze:

    > Oberwałeś własnym kijkiem i swędzą plecy ?
    > (cokolwiek to ma niby znaczyć, ale jak widzę uważasz to za miażdżący i
    > bezdyskusyjny argument)

    ROFTL nr 2. Ty to jednak durny jestes.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 227. Data: 2012-06-14 12:21:56
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 14.06.2012 11:08, Iguan_007 pisze:
    > Z roku na rok zmienia sie tyle czynnikow wplywajacych na liczbe wypadkow ze mozna
    sie klocic do konca swiata.
    > Inna ilosc pojazdow, nowe drogi, nowsze samochody, inna pogoda, inna ilosc pijanych
    kierowcow itp. itd. Kazda ze stron moze odpowiednio dobrac statystyki zeby udowodnic
    swoja "prawde".

    Ilości wypadków, że w uproszczeniu posłużę się tylko tą wielkością, w
    ujęciu całego kraju i roku to matematyka wielkich liczb. To nie jest
    tak, że Zdzisiek i Rysiek upiją się, wsiądą do auta, rozwalą się i
    znacząco podniosą statystykę wypadków spowodowanych przez pijanych
    kierowców w swojej wsi. Mamy do czynienia z milionami. Jeśli w jakimś
    roku w widoczny sposób zmienia się bezpieczeństwo to musi być tego
    przyczyna. Silna, bo pijani Rysiek i Zdzisiek "znikną" w ogólnych liczbach.

    Kwestia wybierania liczb z raportów Policji może być i jest popoularną
    metodą na bronienie swoich tez. Dlatego najbardziej rzetelnie jest po
    prostu podać po prostu bezdyskusyjna liczbę wypadków, bez żadnych
    obostrzeń i spróbować się zastanowić skąd się wzięły skoki. Wnioski mogą
    być ciekawe. Nie tylko w związku ze światłami.

    Zmanipulowanych "opracowań" jest kilka, w tym przoduje ITS. Koleś który
    to policzył uczciwie już w ITS nie pracuje. Ja również mogę wyprowadzić
    dowód, że po wprowadzeniu obowiązku jazdy w zielonym swetrze zmniejszy
    się ilość najechań w godzinach 10:45-13:12 Fordów na Skody z urwaną
    tylną wycieraczką.

    Oczywiście przejaskrawiam, ale mam na myśli podawanie w takich
    "raportach" tylko wygodnych danych na poparcie z góry założonej teorii.

    Wszędzie gdzie propaguje się ideę jazdy w dzień na światłach przedstawia
    się pobożne życzenie w postaci minimum 20% zmniejszenia ilości wypadków.
    Jako że jej nie widać nigdzie, zaczyna się tworzyć dziwne teorie, że
    ilość wypadków zmniejszyła się, ale tylko zderzeń czołowych i tylko w
    dzień i przedstawia się, że to było głównym założeniem. Ciekawe że nikt
    nigdy wcześniej o tym nie wspomniał. Dlaczego? Ano dlatego że ten akurat
    parametr pasuje do założeń, analogicznie jak owe Fordy i Skody. A że
    drastycznie zwiększyła się ilość wypadków z udziałem nieoświetlonych
    uczestników ruchu i trąbią o tym wszyscy którzy przeprowadzili na ten
    temat badania to rybka. Olać!

    > Ciach (kilka akapitow bezsensownej paplaniny o niczym)

    Dowód w postaci cytatu z naukowego opracowania problemu jest paplaniną o
    niczym? To co jest dowodem? Własne przekonanie i doświadczenie? Pan
    wybaczy, ale wartość dowodowa jest zerowa. Można sprawić, że uwierzy Pan
    w cokolwiek. To tylko kwestia ilości zer włożonych w reklamę.

    > Uwazam tez ze nie da sie jednoznacznie udowodnic czy poprawia to bezpieczenstwo czy
    nie. Wiec MZ dyskusja na ten temat jest bezcelowa I nie zamierzam sie w nia wdawac.

    Ależ to co Pan prywatnie uważa nie ma żadnego znaczenia. Liczą się
    fakty. Wprowadzono przepis. Miała być poprawa bezpieczeństwa. Była? No
    nie było i tyle w temacie.

    --
    Tom01

  • 228. Data: 2012-06-14 12:22:14
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Oberwałeś własnym kijkiem i swędzą plecy ?
    > (cokolwiek to ma niby znaczyć, ale jak widzę uważasz to za miażdżący i
    > bezdyskusyjny argument)

    Czy naprawdę będziecie się tak kłócić dla samej kłótni? Nic w tym
    konstruktywnego nie ma.

  • 229. Data: 2012-06-14 12:23:43
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 14.06.2012 11:06, Andrzej Lawa pisze:

    > Ale z ciebie teoretyk nigdy z pokoju niewychodzący...

    To było proste pytanie. Przed nakazem trup słał sie gęsto a pobocza były
    pełne porozwalanego sprzętu?

    --
    Tom01

  • 230. Data: 2012-06-14 12:28:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.06.2012 12:04, AZ pisze:

    > Przecież to właśnie cały Andrzejek, innych wyzywa od kibordłoriorów a
    > sam jest chyba największym kibordłoriorem polskiego usenetu. Raz chciał
    > przykozaczyć w realu i skończyło się jak skończyło...

    Szmata zawsze się kurczowo uczepi jak komuś, w stosunku do kogo ma
    kompleksy, raz się coś nie uda...

    Dla twojej informacji, miszczu pozycji, zawsze walczę o swoje - raz się
    nie udało i gnoje, które nigdy w życiu nie miały odwagi o coś zawalczyć,
    mają radochę. Trudno - to tylko źle świadczy o tych gnojach, a nie o mnie.