  • 11. Data: 2015-10-23 00:24:03
    Temat: Re: temat stary, ale jary... Li-ion 18650
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Jawi napisał(a) :

    > Zastanawiam się czy jest możliwa walka z takim zjawiskiem.
    > Szkoda środowiska.

    Można walczyć. Przyłączmy się do Mr Kichote'a ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 12. Data: 2015-10-23 01:03:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    U mnie w robocie jest taki mod 3kW. Największy jaki widziałem w akcji był wielkości
    malej przyczepki samochodowe, w sumie był przyczepą bo przyczepiony do samochodu na
    własnych kołach przyjechał. W agregacie prądotwórczym o mocy 100kw dźwięk pracy
    silnika się zmieniał jak go uruchamiali żeby dymil. Śmiali się ze w bańce z płynem
    wir się robi jak zaciąga. Jak przegieli to w lesie zrobili takie zadymienie ze
    szybciej na drzewo się wchodziło niż je widziało. Rura od dymu z pol metra średnicy
    miała.

  • 13. Data: 2015-10-23 10:43:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jawi" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    W dniu 2015-10-22 o 21:23, J.F. pisze:
    >No to chińska myśl techniczna, ale sami się boją chyba wystawiać,
    >przynajmniej masowo takich ogniw. Gdzieś to sprzedają innymi
    >kanałami, a polak to pcha dalej :)

    Sie nie boja napisac 9800, to czemu mieliby sie bac napisac 12000 .

    J.

  • 14. Data: 2015-10-23 10:44:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." napisał w wiadomości grup
    >Trzymajmy się z dala od marek chińskich. To odpady z fabryki.
    >Moje Ultra Fire 3000mAh miały 980mAh, a Ultra Fire 4900mAh miały...

    No to zaczynam rozumiec te 9800. No co - kropka odpadla.
    Albo tam nawet jest, tylko nie dostrzegacie :-)

    >590mAh. No dobra, nie wiedziałem wtedy że nie ma pojemności powyżej
    >3400 :-)

    J.

  • 15. Data: 2015-10-23 12:30:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Olaf Frikiov Skiorvensen" napisał w wiadomości grup
    com...
    >Najbardziej ekstremalny "mod" jaki teraz znalazłem, to 400W(wg
    >autorów filmów):
    >https://www.youtube.com/watch?v=cill_IbtXiw

    To jest to samo ?
    Ta maszynka tylko odparowuje plyn - epapierosy ponoc jeszcze go
    spalaja na katalizatorze.

    >https://www.youtube.com/watch?v=OsQnr_PXfCM

    Tu jak rozumiem sa 3 ogniwa w szereg, ~11V, na rezystorze 0.3 ohm
    istotnie 400W ... o ile ogniwa wydola tych ~40A.

    Nawet jesli wydola, to napiecie raczej spadnie i mocy mniej.

    kolejny film juz 700W
    https://www.youtube.com/watch?v=J6n6FYS4kKM

    Z tym, ze jego bateryjka jakby nieco wieksza niz 3x18650.

    J.

  • 16. Data: 2015-10-23 17:50:32
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 23 Oct 2015 12:30:59 +0200
    doszła do mnie wiadomość <562a0c68$0$632$65785112@news.neostrada.pl>
    od "J.F." <j...@p...onet.pl> :
> [...]
    .com...

    >To jest to samo ?
    >Ta maszynka tylko odparowuje plyn - epapierosy ponoc jeszcze go

    Katalizatorów nie ma w elektronicznych inhalatorach(zwanych błędnie
    EP), nie są one potrzebne.
    Proces polega na odparowaniu w parniku mieszaniny glikolu
    propenylowego i gliceryny z niewielką ilością dodatków(nikotyna,
    substancje zapachowe, a raczej smakowe, bo ja osobiście czuję smak na
    języku a zapachu nie), do tego potrzeba 180C-200C, przy temperaturze
    280C może dojść do dehydratacji gliceryny(wydziela się akroleina, co
    jest bardzo nieprzyjemne i troszkę niezdrowe).

    >Tu jak rozumiem sa 3 ogniwa w szereg, ~11V, na rezystorze 0.3 ohm
    >istotnie 400W ... o ile ogniwa wydola tych ~40A.
    >
    >Nawet jesli wydola, to napiecie raczej spadnie i mocy mniej.

    18650 można kupić w wersjach wysokoprądowych(10-30A), ale moc podaną
    przez autorów pewnie trzeba między bajki sobie wsadzić.
    Oczywiście takie inhalowanie nie ma żadnego sensu poza zaszokowaniem
    oglądaczy.

    >kolejny film juz 700W
    >https://www.youtube.com/watch?v=J6n6FYS4kKM
    >
    >Z tym, ze jego bateryjka jakby nieco wieksza niz 3x18650.

    Chmura chyba taka sama jak dla "400".
    Ja widziałem mod wielkości połówki cegły, na którym napisano 600W, ale
    to może mini spawarka przenośna była.
    Za oknem widzę w oddali trzy mody(takie pomalowane w czerwone pasy,
    jeden ma 200m) z których i Godzilla by sobie pociągnął, ale słabo
    dymią.

    --
    "Marian milczał. Wiedział, że musi milczeć i czekać.
    Wokół było pusto i cicho. Ta cisza krzyczała."