  • 11. Data: 2014-03-05 10:20:13
    Temat: Re: telewizor 10 cali tani - jaki kupić?
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 2 Mar 2014 23:18:45 +0100, "inteligentny" <...@...pl> wrote:
    > Tunery cyftowe do PC maja tak skopany
    > soft, pisany przez jakies cioty, toporny, nie wspolpracujacy z
    urzytkownikem
    > ah duzo by pisac.

    Skala tego zjawiska jest zastanawiająca, wręcz sugeruje celowe
    działanie. Mistrzostwem świata jest tuner Multimedii "java powered",
    reakcja na naciśniecie klawisza na pilocie 5sek. Jest wzorcowym
    przykładem chłamu programistycznego wciskanego pod płaszczykiem
    nowoczesności.

    --
    Marek

  • 12. Data: 2014-03-05 11:52:26
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 05 Mar 2014 10:20:13 +0100, Marek napisał(a):

> [...]
    > reakcja na naciśniecie klawisza na pilocie 5sek. Jest wzorcowym
    > przykładem chłamu programistycznego wciskanego pod płaszczykiem

    Nie tyle celowe działanie, tylko działanie w stanie konieczności, zapewne
    wywołane żądaniami bezmózgich managerów.
    Klinicznym przykładem były n-boxy, powiedzmy model BZZB (choć niekoniecznie
    - cała seria aż do modelu turbo). W 2006 roku były całkiem sympatycznymi
    odbiornikami, wyprzedzającymi wszystko co było na rynku. Działały bardzo
    szybko.
    Potem przez lata wszystkie inne tunery były coraz szybsze, a n-boxy coraz
    wolniejsze, bo po pierwsze dokładano coraz to nowe (często całkowicie
    bezsensowne technicznie jak wyświetlanie faktur) funkcje, po drugie
    dokładano kolejne blokady, żeby zabezpieczyć przed hakowaniem sprzętu (co i
    tak w końcu się stało) - ostatnie softy jakie na tym widziałem były po
    prostu masakrycznie wolne.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 13. Data: 2014-03-05 17:55:05
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 05.03.2014 10:20, Marek pisze:
> [...]
    > reakcja na naciśniecie klawisza na pilocie 5sek. Jest wzorcowym
    > przykładem chłamu programistycznego wciskanego pod płaszczykiem

    nie wiem czy Was obydwu rozumiem, ale wkładacie karty telewizyjne do
    kompa, pewno sterowniki instalujecie i... co jest nie teges? Software od
    wytwórcy? Ostatnią kartą jaką miałem z windowsem była winfast expres
    2000 czy coś takiego. na 100% działała z każdym napotkanym wtedy
    uniwersalnym pogramem do TV. nawet dało się ściągać telegazete i jakoś
    ją przeglądać w wygodniejszy sposób. Czy teraz pod winowsem naprawdę
    się tak nieda? Karta jest jakoś niewidoczna dla systemu czy shareware
    umarło i za wszystko trzeba płacić.

    ToMasz

  • 14. Data: 2014-03-06 17:02:34
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 05 Mar 2014 17:55:05 +0100, ToMasz
    <n...@n...neostrada.pl> wrote:

    >czy shareware
    >umarło i za wszystko trzeba płacić.

    Shareware też jest płatne :)