    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: telewizja 3D
    Date: Sat, 25 Dec 2010 14:50:06 +0100

    witam

    w gonitwie przedświatecznej starałem sie rzucić okiem na szeroko
    reklamowane telewizory 3D. w supermarketach stały takie wielkie ekrany,
    z niewyraźnym obrazem, przed nimi fotel i szpetne okulary. PRzyłączone
    grubym kablem, nie wiem czy zasilającym czy przeciwkradzieżowym.

    po założeniu obraz wyglądał na jakeiś marne 3d, znaczy nie miałem
    wrażenia jakbym był "w środku" tylko jak bym patrzył na pierwsze
    laboratoryjne próby pokazania głębi na płaskim ekranie. JEdnak to co w
    pierwszej kolejności rzucało sie w oczy, to pogorszenie jakości filmu.
    obraz był w 100% wyraźny, ale "wrażenie" było takie jakby FPS spadło do 15.
    Czy pechowo trafiłem? czy różni producenci lansują swoje rozwiązania czy
    jest juz jakaś unifikacja?

    Pozdrawiam

    ToMasz