  • 11. Data: 2015-07-14 00:50:04
    Temat: Re: telefony LTE z Chin
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh> wrote in message
    news:1a2n7ogk412ay.6zmg2sqas50r$.dlg@40tude.net...
    > Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Pszemol
    > naskrobał(a):

    rtphone-Cellphone-Mobile-Phone-Unlocked-Android-MTK6
    732-Quad-Core-1-5GHz-ROM-16GB-RAM-2GB_681653.html

    > A co powiesz na taki komunikat?
    > "Sorry for the inconvenience,these products are coming soon
    > Below are some special offers for you."

    Skąd klikasz? U mnie działa.

  • 12. Data: 2015-07-14 00:53:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Czarek" <c...@n...fm> wrote in message

    > Co to jest "wątka"?

    wątku :-)

    > 18.12.2014 "Słonik"

    E... coś ściemniasz.

  • 13. Data: 2015-07-14 08:59:13
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Pszemol
    naskrobał(a):

    > Skąd klikasz? U mnie działa.

    Z Polski, polska grupa dotyczaca polskiego wycinka usetnetu to i dotyczy
    wszystkiego co po polsku.
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz wszedł do gabinetu i ujrzał Mullera leżącego na podłodze i nie

  • 14. Data: 2015-07-14 13:45:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Pszemol
    > naskrobał(a):

    > Z Polski, polska grupa dotyczaca polskiego wycinka usetnetu to i dotyczy
    > wszystkiego co po polsku.

    Zasstanawiam się właśnie nad tym, dlaczego inni klikający z Polski
    nie zgłaszali problemu z podanym przeze mnie linkiem tylko Ty...

  • 15. Data: 2015-07-20 13:51:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pszemol" mo0f6k$1j6$...@d...me

    > Kupił SMARTFONA. GPS jest integralną częścią jego funkcjonalności. Tak samo
    > zresztą jak touchscreen.

    Akcelerometrami, ,,kompasem'', czujnikami światła czy zbliżania,
    kamerkami, WiFi, BT i całą resztą -- akumulatorem, ładowarką,
    systemem operacyjnym...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2015-07-20 20:03:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:moinvr$avr$1@node1.news.atman.pl...

    > "Pszemol" mo0f6k$1j6$...@d...me

    > Akcelerometrami, ,,kompasem'', czujnikami światła czy zbliżania,
    > kamerkami, WiFi, BT i całą resztą -- akumulatorem, ładowarką,
    > systemem operacyjnym...

    I puenta Twoja jest jaka?

  • 17. Data: 2015-07-22 01:48:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>