eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmtelefon w naprawie-odebrany niesprawny - długie [crosspost]telefon w naprawie-odebrany niesprawny - długie [crosspost]
  • Data: 2012-01-10 11:48:37
    Temat: telefon w naprawie-odebrany niesprawny - długie [crosspost]
    Od: McRella <n...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Oddałem telefon do serwisu w celu wymiany obudowy, telefon dość
    specyficzny - Blackberry 9500 Storm, zdając sobie sprawę że taką
    operację należy powierzyć specjalistom. Telefon zakupiony na Allegro,
    sprawny, komentarz pozytywny, obudowa też z Allegro (oryginalna).
    Oddałem telefon w 100% sprawny, na paragonie przyjmujący nie zastrzegł
    że stwierdził jakieś usterki. Wczoraj podczas odbioru stwierdziłem, że
    nie działają 3 przyciski. Pani wydająca aparat stwierdziła, że serwisant
    przed naprawą ujawnił nie działające owe 3 klawisze i że oni nie biorą
    odpowiedzialności za tą usterkę. Nie będę przytaczał samej konwersacji i
    prób wmawiania mi, że oddałem zepsuty telefon i że na pewno sam
    próbowałem rozkręcić ale mi się nie udało etc etc.

    W związku z tym chciałbym się dowiedzieć, jak to jest z
    odpowiedzialnością serwisu, czy to ja muszę przed oddaniem udowodnić, ze
    wszystko jest sprawne, czy to serwis ma sprawdzić stan telefonu i
    zastrzec sobie że nie bierze odpowiedzialności za obecne usterki i
    ewentualnie inne powstałe w ich konsekwencji?
    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: