  • 21. Data: 2009-04-24 19:25:41
    Temat: Re: Docieranie silnika po wymianie tłoka
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 24 Apr 2009 21:17:24 +0200, Arni <a...@N...spam> wrote:

    > szkoła która ja wyznaje mówi, ze syntetyk jest za dobry jak na pierwszy
    > olej :)
    > Do docierania leje sie mineral i szybko wymienia bo własnie w czesie
    > docierania nie powinien tak dobrze smarowac, troche tarcia musi byc.

    Od biedy mógłby być i syntetyk, tylko bez dodatków
    zmniejszających tarcie. Czyli np. olej do motocykli :)
    Hamerykanie również wyznają oliwę do ciężarówek: Shella Rotellę
    T.

    r.
    _____________
    robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com
    zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl

  • 22. Data: 2009-04-24 20:29:05
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "Arni" <a...@N...spam> wrote in message news:gst383$cll$1@inews.gazeta.pl...
    > szkoła która ja wyznaje mówi, ze syntetyk jest za dobry jak na pierwszy
    > olej :)

    Ja nie przecze, nawet sam sie do tych zaliczam... tylko pytalem o zaleznosci
    gestosci (nie lepkosci) do jakosci smarowania i tego czy syntetyk czy nie.
    Bo tak wlasciwie to ja zaleznosci zadnych nie widze.

    --
    pzdr:
    Ivam