  • 1. Data: 2009-04-23 21:01:12
    Temat: Re: Fachowiec od Silników Suzuki RF 900 poszukiwany
    Od: lipek31 <lipek-21@_NOSPAM_o2.pl>

    Musashinapisal

    > Witam jak w temacie poszukuje kogos kto zna bdb te silniki i nie
    > bedzie mial problemu z naprawa jak i zrobi to naprawde solidnie.
    > Pozdrawiam Jaca

    Witaj. Nie wiem na ile jest w tym prawdy co wyczytałem joz kiedyś na
    temat tych silnikow ale wszyscy cos takiego maja w 900 (podobno) ja tak ze
    cos takiego mam, jak by cos uderzało w srodku. W sumie tak go kupiłem i
    zrobilem okolo
    6 tys km jest bo jest na mocy nie traci,oleju nie zjada ,na kółeczko z 2
    nie ma problemu -nie mart sie i trzymaj mocno kierownicy i bedzie ok!