  • 31. Data: 2016-04-05 21:39:52
    Temat: Re: taśma led 12dc na 230ac
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <N...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:57028aba$0$699$65785112@news.neostrada.pl...

    > jeśli to jakiś mądrzejszy układ daj schemat proszę.
    > ToMasz

    Chyba mądrzejszy.
    ATtiny13, regulacja jasności za pomocą pilota SIRC (Sony).
    Instalacja przewidziana pod żyrandol - trzy przewody . Jeden zasilanie,
    drugi regulacja jasności / wył /zał. za pomocą klawisza dzwonkowego.
    Mogę wysłać na priv

    --
    Desoft

  • 32. Data: 2016-04-06 00:10:44
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    =ta%C5%9Bma+led+230v&bmatch=s0-pop-1-4-0329

    Za późna pora była...

    --
    Michał