  • 1. Data: 2016-04-03 05:26:02
    Temat: Kable chinch
    Od: Jan Kowalski <s...@o...pl>

    Chciałbym się dowiedzieć czy wejścia chinch w sprzęcie są
    jednokierunkowe? Czy tylko wyjście?

    ---
    Avast.

  • 2. Data: 2016-04-03 21:19:27
    Temat: Re: Kable chinch
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-04-03 o 05:26, Jan Kowalski pisze:
    > Chciałbym się dowiedzieć czy wejścia chinch w sprzęcie są
    > jednokierunkowe? Czy tylko wyjście?
    Jednokierunkowe, jak pisze że wejście to znaczy że sprzęt tam
    oczekuje sygnału.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 3. Data: 2016-04-04 02:00:53
    Od: "Magnus Elephantus" <m...@n...dot>

    Użytkownik "Jan Kowalski" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Chciałbym się dowiedzieć czy wejścia chinch w sprzęcie są jednokierunkowe?
    > Czy tylko wyjście?

    W tym sprzecie sa dwu_kierunkowe, choc nie jednoczesnie...
    http://sklepwideo.pl/images/przejsciowka_scart_rca.j
    pg

    tu schemat:
    http://555557.internetdsl.pl/photos/inne/zla0352/zla
    0352_2.jpg
    a tu inny pomysl...
    http://sklepwideo.pl/images/przejsciowka_scart_rca_2
    .jpg

    > antywirusowe Avast.

    ps: jakiego virusa spodziewales sie znalezc w wiadomosci tekstowej?

  • 4. Data: 2016-04-04 04:23:17
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Magnus Elephantus" <m...@n...dot> napisał w wiadomości

    > ps: jakiego virusa spodziewales sie znalezc w wiadomosci tekstowej?

    A choćby takiego: (swego czasu miałem te wpisy w hosts, jak też w stopce
    wiadomości i chętnie bym je utrwalił)

    ----------
    127.0.0.1 twitter.com
    127.0.0.1 facebook.com
    ----------

    przy czym kreski są niekonieczne.
    Avast swego czasu wypyszczał mi to jako wirus... Trochę mi zajęło szukanie,
    czemu mi dziamga na zdrowych wiadomościach. Linijki można zamienić
    miejscami, efektu to nie zmieni. Z innymi adresami Avast milczy.
    Wyłączenie komunikatu Avasta o zdrowej wiadomości jest dość kłopotliwe (jak
    się nie wie co robić, bo czynność jest banalnie prosta) i też mi zajęło
    sporo czasu dojść, jak to zrobić, podaję przepis:
    Zwykle, jak dojdziemy do opcji odpowiadającej za to zachowanie, zatwierdzamy
    przez OK wszystkie kolejno otwierane okna. A to spowoduje, że opcja znów się
    zaptaszy, sama. Należy więc, po jej odptaszeniu i zatwierdzeniu przez OK,
    pozostałe okna pozamykać klikając na krzyżyk, nie OK. Wtedy odptaszenie
    utrwali się i Avast przestanie czynić ów niepożądany dopisek.

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.

  • 5. Data: 2016-04-06 19:22:48
    Od: "Magnus Elephantus" <m...@n...dot>

    Użytkownik "ACMM-033" <v...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Magnus Elephantus" <m...@n...dot> napisał w wiadomości

    > A choćby takiego: (swego czasu miałem te wpisy w hosts, jak też w stopce
> [...]

    Ale do propagacji, musiales uzyc albanskiego...?

    //
    > To nie wstyd być biedakiem, ale, żeby to był zaszczyt,
    > to ja tego też nie powiem!
    > (C) Tewje do Pana Boga.

    ps: nie chcial bys juz zmienic tej sygnaturki, moze na jakiegos bot'a?

  • 6. Data: 2016-04-06 21:33:02
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Ale do propagacji, musiales uzyc albanskiego...?

    Yyy... podkręć jasność? Bo nie wiem, jak ja mam podkręcić swoją...

    > //
    >>

    > ps: nie chcial bys juz zmienic tej sygnaturki, moze na jakiegos bot'a?

    Chciałbym...
    Niebawem będzie coś nowego, myślałem o tym. Jak w Seksmisji z
    promieniowaniem Kuppelweisera, zapchałem dziurę po reinstalce systemu, ale
    się przyjęło, to zostawiłem.
    Co do automatów - żadnego bota! Jeśli zmieniać, to tylko ręcznie.
    Tymczasowo zagwozdka, jak najbardziej techniczna, ja oczywiście wiem, co
    zapodaję :)
    Centralowcy nie powinni mieć problemu z rozszyfrowaniem ciągu z tej
    chwilowej sygnaturki :)

    Jeszcze przez parę dni może się to pokazywać stare, zanim coś wymyślę.
    Może takich ciągów kilka? :)

    --
    2/A5\7/A5\2/A5\2/A5\8/A5\0/A5\1/A5\3/A5\0/A5\9/A5\1/
    A5\11/A1\2/A1\8/A1\0/A1\1/A1\4/A1\0/A1\2/A1\1/A3/1\B

  • 7. Data: 2016-04-06 23:33:51
    Od: "Magnus Elephantus" <m...@n...dot>

    > Użytkownik "Magnus Elephantus" <m...@n...dot> napisał w wiadomości

    > Yyy... podkręć jasność? Bo nie wiem, jak ja mam podkręcić swoją...

    Wirus albanski.

    Drogi Odbiorco!
    Jestem albańskim wirusem komputerowym, ale z uwagi na słabe zaawansowanie
    informatyczne mojego kraju nie mogę Ci nic zrobić.
    Proszę, dopisz do pliku 'hosts' nastepujace linijki:
    127.0.0.1 twitter.com
    127.0.0.1 facebook.com
    i prześlij mnie dalej.
    Dziekuje.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Wirus_alba%C5%84ski

> [...]
    >
    > --
    > 2/A5\7/A5\2/A5\2/A5\8/A5\0/A5\1/A5\3/A5\0/A5\9/A5\1/
    A5\11/A1\2/A1\8/A1\0/A1\1/A1\4/A1\0/A1\2/A1\1/A3/1\B

    Ooo, znacznie lepsze i jakie interesujace, tamto poprzednie, czytalem juz
    zbyt wiele razy.

  • 8. Data: 2016-04-07 20:43:51
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

> [...]
    > informatyczne mojego kraju nie mogę Ci nic zrobić.
    > Proszę, dopisz do pliku 'hosts' nastepujace linijki:

    Aha, o to chodziło... tyle, ze Avast naprawdę mi na to pyskował. Teraz już
    nie, ale długo nie mogłem dojść, co go pobudza.

    To najdalej za 2 dni coś będzie.
    Prosiem jeszcze o trochę cierpliwości.

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.

  • 9. Data: 2016-04-07 21:02:38
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    ACMM-033 napisało:

> [...]
    > czemu mi dziamga na zdrowych wiadomościach. Linijki można zamienić
    > miejscami, efektu to nie zmieni. Z innymi adresami Avast milczy.

    Co niekonicznie musi oznaczać, że to ten wpis jest uznawany za wirusa,
    albo że Avast jest w zmowie z Cukierasem i robi wszystko, by ludzie
    takich rzeczy sobie nie wpisywali. Bardziej prawdopodobne zdaje mi się
    inne wytłumaczenie. Mnóstwo stron odwołuje się bardziej lub mniej jawnie
    do fejsbuka lub podobnych. Jeśli resolver kieruje to do localhosta, to
    antywirus może to bombardowanie zapytaniami uznać za działanie wirusa.
    Z tym że ja się nie znam na życiu wewnętrznym windowsa i całej tej
    parazytologii, więc to tylko moje przypuszczenia.

    A tak poza tym, to te wpisy nie załatwiają sprawy do końca. Trzeba dać
    plik strefy dla tych domen we własnym serwerze DNS i dopiero tam wpuścić
    wszystkie hosty i subdomeny w buraczki.

    --
    Jarek

  • 10. Data: 2016-04-07 22:46:15
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > do fejsbuka lub podobnych. Jeśli resolver kieruje to do localhosta, to
    > antywirus może to bombardowanie zapytaniami uznać za działanie wirusa.

    Być może...

    > Z tym że ja się nie znam na życiu wewnętrznym windowsa i całej tej
    > parazytologii, więc to tylko moje przypuszczenia.

    Ja nawet bardziej ogólnie to wrzuciłem, jako wyraz stosunku do tych
    serwisów.

    > A tak poza tym, to te wpisy nie załatwiają sprawy do końca. Trzeba dać
    > plik strefy dla tych domen we własnym serwerze DNS i dopiero tam wpuścić
    > wszystkie hosty i subdomeny w buraczki.

    Niech sobie tam robią, co chcą, tyle mi wystarczy. Zresztą, teraz nie
    blokuję, bo czasem jest jakieś wartościowe miejsce, z tych junk-services.
    Ale reklamy odstrzeliwuję i NK mam czyściutką prawie jak dupcia
    niemowlaczka.

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.