    From: Gil <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: taśma alu na przewody zapłonowe
    Date: Tue, 29 Dec 2015 12:52:52 +0100

    Witam,
    W moim aucie co kilka tygodni jakieś zwierzątka ogryzaja i przegryzają
    mi przewody zapłonowe. Osobliwie od późnej jesieni do końca zimy.
    Teraz mam znów przegryziony 1 przewód. Kupiłem nowe i mam pytanie.
    Czy mogę okleić nowe przewody zapłonowe taśmą aluminiową? Czy nie będzie
    jakiś przebić bo zawsze na kablach jest jakieś napięcie. Może sie od
    tego auto zjarać?
    Ja juz komorę silnika paloną siarką okadzałem. Kostki kiblowe wiązałem i
    niewiele to pomaga.