    From: "Mario" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: taśma LED niestandardowa
    Date: Wed, 7 Mar 2012 10:21:05 +0100

    Witam

    Czy ktoś z grupowiczów widział taśmy LED elastyczne do których mogę dopiąć
    sobie LED (podobnie jak zaciska się RJ).
    Chodzi o to że np. na odcinku 3 cm potrzebuję 2 diody następnie przerwa 6 cm
    i ponownie 2 LED. Standardowe taśmy mają regularne odstępy. Spodziewam się
    że na zamówienie można zrobić inne ale po co skoro mógłbym sam sobie wpinać
    LED na odcinkach które mnie interesują.

    Ubiegnę tych co wpadną na pomysł uszkodzenia LED w odcinkach które mają nie
    świecić ew. ucinać taśmę na kawałku i przy pomocy złączek przejść z
    zasilaniem dalej. Dużo pracy a przecież można sobie ułatwić rozwijając taśmę
    i dołączyć LED na odcinkach, które mi pasują. Coś w rodzaju magistrali
    szeregowej.

    Mariusz