-
41. Data: 2017-07-23 22:00:34
Temat: Re: tarcze + klocki do MX-5
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik Pszemol P...@P...com ...
>> A ile km robisz rocznie?
>
> Obliczmy: 1995 Toyota. kupiona z 40tyś w 1998 na liczniku, w 2009
> sprzedana z 278tyś. 2004 Honda w 2007 kupiona z 40 tyś dziś ma 230tyś.
> 2007 Acura w 2009 kupiona z 20tyś na liczniku, dziś ma 150 tyś.
> Liczby podałem w milach. 100 mil = 160 km.
>
tej, nie mogłes podsumować?
560 tysi mil = 900 tys km.
No to sporo.
W sumie tak jak Ford courier ktorego kupiłem jak miał na liczniku 100
tysiecy a sprzedawałem jak miał koło miliona.
Olej wymieniany co 10.000 = 90 wymian * powiedzmy 200zł = 18.000zł.
Rozrzad 9* - pewnie około 1000 = 9000
A gdzie opony? Gdzie klocki, tarcze, zawieszenie etc...
>>> Czym Ty jeździsz że w ciągu nastu lat wydajesz SET TYSIĘCY na
>>> naprawy???
>>>
>> Obecnie? Scudo 1998r, Ducato 2012.
>> Zgadnij ktory jest bardziej awaryjny i drozszy w obsłudze :)
>
> Nie mam pojęcia ale set tysięcy na naprawy? Nie przejęzyczyłeś się
> przypadkiem???
Teraz tak jaeszcze patrze - nie w ciagu nastu a w ciagu 27lat...
Z ostatnich napraw np. rozrzad w ducato plus olej filtry- 1500zl.
Poprzednio rozrzad + koło pasowe plus olej plus pasek = 3500zł.
Nietrudno ponad 100 tysiecy uzbierac jak sam filtr paliwa do ducato
kosztuje 200zł...
A ze w aucie ktore ma przejechane 200.000 urywa sie koło pasowe - cóz -
nowe auta...
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia
jeśli będziesz wystarczająco szybko jeździł.
-
42. Data: 2017-07-24 00:40:52
Temat: Re: tarcze + klocki do MX-5
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
news:XnsA7BBDD4614AAAbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
..
> Użytkownik Pszemol P...@P...com ...
>
>>> A ile km robisz rocznie?
>>
>> Obliczmy: 1995 Toyota. kupiona z 40tyś w 1998 na liczniku, w 2009
>> sprzedana z 278tyś. 2004 Honda w 2007 kupiona z 40 tyś dziś ma 230tyś.
>> 2007 Acura w 2009 kupiona z 20tyś na liczniku, dziś ma 150 tyś.
>> Liczby podałem w milach. 100 mil = 160 km.
>>
> tej, nie mogłes podsumować?
Nie chciało mi się, ale wiedziałem że Tobie się będzie chciało :-)
> 560 tysi mil = 900 tys km.
> No to sporo.
> W sumie tak jak Ford courier ktorego kupiłem jak miał na liczniku 100
> tysiecy a sprzedawałem jak miał koło miliona.
>
> Olej wymieniany co 10.000 = 90 wymian * powiedzmy 200zł = 18.000zł.
> Rozrzad 9* - pewnie około 1000 = 9000
> A gdzie opony? Gdzie klocki, tarcze, zawieszenie etc...
No ale setki tysięcy? Czy nawet sto tysięcy? Lekka przesada.
Ja rozrząd wymieniałem dwa razy w toyocie, po $500 sztuka.
W Hondzie jest rozrząd oryginalny!!! Jest w prawdzie łańcuszek, ale...
W Acurze czas pewnie na rozrząd - muszę się tym zainteresować.
>>>> Czym Ty jeździsz że w ciągu nastu lat wydajesz SET TYSIĘCY na
>>>> naprawy???
>>>>
>>> Obecnie? Scudo 1998r, Ducato 2012.
>>> Zgadnij ktory jest bardziej awaryjny i drozszy w obsłudze :)
>>
>> Nie mam pojęcia ale set tysięcy na naprawy? Nie przejęzyczyłeś się
>> przypadkiem???
>
> Teraz tak jaeszcze patrze - nie w ciagu nastu a w ciagu 27lat...
> Z ostatnich napraw np. rozrzad w ducato plus olej filtry- 1500zl.
> Poprzednio rozrzad + koło pasowe plus olej plus pasek = 3500zł.
> Nietrudno ponad 100 tysiecy uzbierac jak sam filtr paliwa do ducato
> kosztuje 200zł...
Nigdy w życiu nie wymieniałem w żadnym z tych aut filtra paliwa.
> A ze w aucie ktore ma przejechane 200.000 urywa sie koło
> pasowe - cóz - nowe auta...
Nie wiem co to jest "koło pasowe" - o czym konkretnie myślisz?
-
43. Data: 2017-07-24 06:01:07
Temat: Re: tarcze + klocki do MX-5
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik Pszemol P...@P...com ...
>>>> A ile km robisz rocznie?
>>>
>>> Obliczmy: 1995 Toyota. kupiona z 40tyś w 1998 na liczniku, w 2009
>>> sprzedana z 278tyś. 2004 Honda w 2007 kupiona z 40 tyś dziś ma 230tyś.
>>> 2007 Acura w 2009 kupiona z 20tyś na liczniku, dziś ma 150 tyś.
>>> Liczby podałem w milach. 100 mil = 160 km.
>>>
>> tej, nie mogłes podsumować?
>
> Nie chciało mi się, ale wiedziałem że Tobie się będzie chciało :-)
>
>> 560 tysi mil = 900 tys km.
>> No to sporo.
>> W sumie tak jak Ford courier ktorego kupiłem jak miał na liczniku 100
>> tysiecy a sprzedawałem jak miał koło miliona.
>>
>> Olej wymieniany co 10.000 = 90 wymian * powiedzmy 200zł = 18.000zł.
>> Rozrzad 9* - pewnie około 1000 = 9000
>> A gdzie opony? Gdzie klocki, tarcze, zawieszenie etc...
>
> No ale setki tysięcy? Czy nawet sto tysięcy? Lekka przesada.
>
> Ja rozrząd wymieniałem dwa razy w toyocie, po $500 sztuka.
> W Hondzie jest rozrząd oryginalny!!! Jest w prawdzie łańcuszek, ale...
> W Acurze czas pewnie na rozrząd - muszę się tym zainteresować.
>
Ja nie miałem nigdy rozrzadu na łancuchu a pasek wymieniam regularnie.
Ponad 200 tysi na pasku rozrzadu - hmm - chc3sz puscic producenta z
torbami? :))))
>>>>> Czym Ty jeździsz że w ciągu nastu lat wydajesz SET TYSIĘCY na
>>>>> naprawy???
>>>>>
>>>> Obecnie? Scudo 1998r, Ducato 2012.
>>>> Zgadnij ktory jest bardziej awaryjny i drozszy w obsłudze :)
>>>
>>> Nie mam pojęcia ale set tysięcy na naprawy? Nie przejęzyczyłeś się
>>> przypadkiem???
>>
>> Teraz tak jaeszcze patrze - nie w ciagu nastu a w ciagu 27lat...
>> Z ostatnich napraw np. rozrzad w ducato plus olej filtry- 1500zl.
>> Poprzednio rozrzad + koło pasowe plus olej plus pasek = 3500zł.
>> Nietrudno ponad 100 tysiecy uzbierac jak sam filtr paliwa do ducato
>> kosztuje 200zł...
>
> Nigdy w życiu nie wymieniałem w żadnym z tych aut filtra paliwa.
>
A to sa diesle czy benzynki?
Tak czy siak - zalecaja to wymieniam.
A zwłaszcza w tych nowych twierdza ze układy wtryskowe sa wrazliwe.
Wczesniej nie było problemu bo filtr kosztował grosiki, w nowym ducato
kosztuje 200zł...
>> A ze w aucie ktore ma przejechane 200.000 urywa sie koło
>> pasowe - cóz - nowe auta...
>
> Nie wiem co to jest "koło pasowe" - o czym konkretnie myślisz?
>
A gugiel ci sie popsuł?
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Niech twoje życie będzie wykrzyknikiem, nie znakiem zapytania"
H. Jackson Brown, Jr.
-
44. Data: 2017-07-24 15:51:17
Temat: Re: tarcze + klocki do MX-5
Od: Pszemol <P...@P...com>
Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
> Użytkownik Pszemol P...@P...com ...
>
>>>>> A ile km robisz rocznie?
>>>>
>>>> Obliczmy: 1995 Toyota. kupiona z 40tyś w 1998 na liczniku, w 2009
>>>> sprzedana z 278tyś. 2004 Honda w 2007 kupiona z 40 tyś dziś ma 230tyś.
>>>> 2007 Acura w 2009 kupiona z 20tyś na liczniku, dziś ma 150 tyś.
>>>> Liczby podałem w milach. 100 mil = 160 km.
>>>>
>>> tej, nie mogłes podsumować?
>>
>> Nie chciało mi się, ale wiedziałem że Tobie się będzie chciało :-)
>>
>>> 560 tysi mil = 900 tys km.
>>> No to sporo.
>>> W sumie tak jak Ford courier ktorego kupiłem jak miał na liczniku 100
>>> tysiecy a sprzedawałem jak miał koło miliona.
>>>
>>> Olej wymieniany co 10.000 = 90 wymian * powiedzmy 200zł = 18.000zł.
>>> Rozrzad 9* - pewnie około 1000 = 9000
>>> A gdzie opony? Gdzie klocki, tarcze, zawieszenie etc...
>>
>> No ale setki tysięcy? Czy nawet sto tysięcy? Lekka przesada.
>>
>> Ja rozrząd wymieniałem dwa razy w toyocie, po $500 sztuka.
>> W Hondzie jest rozrząd oryginalny!!! Jest w prawdzie łańcuszek, ale...
>> W Acurze czas pewnie na rozrząd - muszę się tym zainteresować.
>>
> Ja nie miałem nigdy rozrzadu na łancuchu a pasek wymieniam regularnie.
> Ponad 200 tysi na pasku rozrzadu - hmm - chc3sz puscic producenta z
> torbami? :))))
Jest też możliwość, że wymieniałem i zapomniałem - muszę zerknąć do notatek
bo się zaniepokoiłem.... zwłaszcze, że silnik oczywiście kolizyjny, więc
będzie dużo kłopotu...
>>>>>> Czym Ty jeździsz że w ciągu nastu lat wydajesz SET TYSIĘCY na
>>>>>> naprawy???
>>>>>>
>>>>> Obecnie? Scudo 1998r, Ducato 2012.
>>>>> Zgadnij ktory jest bardziej awaryjny i drozszy w obsłudze :)
>>>>
>>>> Nie mam pojęcia ale set tysięcy na naprawy? Nie przejęzyczyłeś się
>>>> przypadkiem???
>>>
>>> Teraz tak jaeszcze patrze - nie w ciagu nastu a w ciagu 27lat...
>>> Z ostatnich napraw np. rozrzad w ducato plus olej filtry- 1500zl.
>>> Poprzednio rozrzad + koło pasowe plus olej plus pasek = 3500zł.
>>> Nietrudno ponad 100 tysiecy uzbierac jak sam filtr paliwa do ducato
>>> kosztuje 200zł...
>>
>> Nigdy w życiu nie wymieniałem w żadnym z tych aut filtra paliwa.
>>
> A to sa diesle czy benzynki?
Diesle w USA? To nie ciągnik siodłowy :-) Żadnych diesli tu nie zobaczysz
:-))
Wszystkie moje auta to benzynka wolnossące.
> Tak czy siak - zalecaja to wymieniam.
> A zwłaszcza w tych nowych twierdza ze układy wtryskowe sa wrazliwe.
> Wczesniej nie było problemu bo filtr kosztował grosiki, w nowym ducato
> kosztuje 200zł...
Stare przesądy do dziś funkcjonują i kasę serwisom nabijają.
>>> A ze w aucie ktore ma przejechane 200.000 urywa sie koło
>>> pasowe - cóz - nowe auta...
>>
>> Nie wiem co to jest "koło pasowe" - o czym konkretnie myślisz?
>>
> A gugiel ci sie popsuł?
>
Tak ogólna to nazwa - googiel zwraca tonę śmieci.
-
45. Data: 2017-07-24 19:00:59
Temat: Re: tarcze + klocki do MX-5
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik Pszemol P...@P...com ...
>>>>>> A ile km robisz rocznie?
>>>>>
>>>>> Obliczmy: 1995 Toyota. kupiona z 40tyś w 1998 na liczniku, w 2009
>>>>> sprzedana z 278tyś. 2004 Honda w 2007 kupiona z 40 tyś dziś ma
>>>>> 230tyś. 2007 Acura w 2009 kupiona z 20tyś na liczniku, dziś ma 150
>>>>> tyś. Liczby podałem w milach. 100 mil = 160 km.
>>>>>
>>>> tej, nie mogłes podsumować?
>>>
>>> Nie chciało mi się, ale wiedziałem że Tobie się będzie chciało :-)
>>>
>>>> 560 tysi mil = 900 tys km.
>>>> No to sporo.
>>>> W sumie tak jak Ford courier ktorego kupiłem jak miał na liczniku
>>>> 100 tysiecy a sprzedawałem jak miał koło miliona.
>>>>
>>>> Olej wymieniany co 10.000 = 90 wymian * powiedzmy 200zł = 18.000zł.
>>>> Rozrzad 9* - pewnie około 1000 = 9000
>>>> A gdzie opony? Gdzie klocki, tarcze, zawieszenie etc...
>>>
>>> No ale setki tysięcy? Czy nawet sto tysięcy? Lekka przesada.
>>>
>>> Ja rozrząd wymieniałem dwa razy w toyocie, po $500 sztuka.
>>> W Hondzie jest rozrząd oryginalny!!! Jest w prawdzie łańcuszek,
>>> ale... W Acurze czas pewnie na rozrząd - muszę się tym
>>> zainteresować.
>>>
>> Ja nie miałem nigdy rozrzadu na łancuchu a pasek wymieniam
>> regularnie. Ponad 200 tysi na pasku rozrzadu - hmm - chc3sz puscic
>> producenta z torbami? :))))
>
> Jest też możliwość, że wymieniałem i zapomniałem - muszę zerknąć do
> notatek bo się zaniepokoiłem.... zwłaszcze, że silnik oczywiście
> kolizyjny, więc będzie dużo kłopotu...
>
:)
W benzynkach zmiany paska rozrzadu sa ZTCW zalecane nawet czesciej wiec
rzeczywiście sprawdz :)
>>>>>>> Czym Ty jeździsz że w ciągu nastu lat wydajesz SET TYSIĘCY na
>>>>>>> naprawy???
>>>>>>>
>>>>>> Obecnie? Scudo 1998r, Ducato 2012.
>>>>>> Zgadnij ktory jest bardziej awaryjny i drozszy w obsłudze :)
>>>>>
>>>>> Nie mam pojęcia ale set tysięcy na naprawy? Nie przejęzyczyłeś się
>>>>> przypadkiem???
>>>>
>>>> Teraz tak jaeszcze patrze - nie w ciagu nastu a w ciagu 27lat...
>>>> Z ostatnich napraw np. rozrzad w ducato plus olej filtry- 1500zl.
>>>> Poprzednio rozrzad + koło pasowe plus olej plus pasek = 3500zł.
>>>> Nietrudno ponad 100 tysiecy uzbierac jak sam filtr paliwa do ducato
>>>> kosztuje 200zł...
>>>
>>> Nigdy w życiu nie wymieniałem w żadnym z tych aut filtra paliwa.
>>>
>> A to sa diesle czy benzynki?
>
> Diesle w USA? To nie ciągnik siodłowy :-) Żadnych diesli tu nie
> zobaczysz
>:-))
> Wszystkie moje auta to benzynka wolnossące.
>
No to filtr paliwa nie jest az tak wazny - diesle sa pod tym wzgledem
bardziej wymagajace. Nowe diesle oczywiście.
>> Tak czy siak - zalecaja to wymieniam.
>> A zwłaszcza w tych nowych twierdza ze układy wtryskowe sa wrazliwe.
>> Wczesniej nie było problemu bo filtr kosztował grosiki, w nowym
>> ducato kosztuje 200zł...
>
> Stare przesądy do dziś funkcjonują i kasę serwisom nabijają.
>
>>>> A ze w aucie ktore ma przejechane 200.000 urywa sie koło
>>>> pasowe - cóz - nowe auta...
>>>
>>> Nie wiem co to jest "koło pasowe" - o czym konkretnie myślisz?
>>>
>> A gugiel ci sie popsuł?
>>
> Tak ogólna to nazwa - googiel zwraca tonę śmieci.
>
Zartujesz chyba...
http://www.motofaktor.pl/47,2/WARSZTAT-24-7/Uszkodze
nia-kol-pasowych-
,5231.html
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu
1 godziny inaczej nie będziesz miał w nowym roku SEXU!!!"
-
46. Data: 2017-07-24 19:13:08
Temat: Re: tarcze + klocki do MX-5
Od: Pszemol <P...@P...com>
Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
> Użytkownik Pszemol P...@P...com ...
>
>>>>>>> A ile km robisz rocznie?
>>>>>>
>>>>>> Obliczmy: 1995 Toyota. kupiona z 40tyś w 1998 na liczniku, w 2009
>>>>>> sprzedana z 278tyś. 2004 Honda w 2007 kupiona z 40 tyś dziś ma
>>>>>> 230tyś. 2007 Acura w 2009 kupiona z 20tyś na liczniku, dziś ma 150
>>>>>> tyś. Liczby podałem w milach. 100 mil = 160 km.
>>>>>>
>>>>> tej, nie mogłes podsumować?
>>>>
>>>> Nie chciało mi się, ale wiedziałem że Tobie się będzie chciało :-)
>>>>
>>>>> 560 tysi mil = 900 tys km.
>>>>> No to sporo.
>>>>> W sumie tak jak Ford courier ktorego kupiłem jak miał na liczniku
>>>>> 100 tysiecy a sprzedawałem jak miał koło miliona.
>>>>>
>>>>> Olej wymieniany co 10.000 = 90 wymian * powiedzmy 200zł = 18.000zł.
>>>>> Rozrzad 9* - pewnie około 1000 = 9000
>>>>> A gdzie opony? Gdzie klocki, tarcze, zawieszenie etc...
>>>>
>>>> No ale setki tysięcy? Czy nawet sto tysięcy? Lekka przesada.
>>>>
>>>> Ja rozrząd wymieniałem dwa razy w toyocie, po $500 sztuka.
>>>> W Hondzie jest rozrząd oryginalny!!! Jest w prawdzie łańcuszek,
>>>> ale... W Acurze czas pewnie na rozrząd - muszę się tym
>>>> zainteresować.
>>>>
>>> Ja nie miałem nigdy rozrzadu na łancuchu a pasek wymieniam
>>> regularnie. Ponad 200 tysi na pasku rozrzadu - hmm - chc3sz puscic
>>> producenta z torbami? :))))
>>
>> Jest też możliwość, że wymieniałem i zapomniałem - muszę zerknąć do
>> notatek bo się zaniepokoiłem.... zwłaszcze, że silnik oczywiście
>> kolizyjny, więc będzie dużo kłopotu...
>>
> :)
> W benzynkach zmiany paska rozrzadu sa ZTCW zalecane nawet czesciej wiec
> rzeczywiście sprawdz :)
Sprawdze, sprawdze :-)
>>>>>>>> Czym Ty jeździsz że w ciągu nastu lat wydajesz SET TYSIĘCY na
>>>>>>>> naprawy???
>>>>>>>>
>>>>>>> Obecnie? Scudo 1998r, Ducato 2012.
>>>>>>> Zgadnij ktory jest bardziej awaryjny i drozszy w obsłudze :)
>>>>>>
>>>>>> Nie mam pojęcia ale set tysięcy na naprawy? Nie przejęzyczyłeś się
>>>>>> przypadkiem???
>>>>>
>>>>> Teraz tak jaeszcze patrze - nie w ciagu nastu a w ciagu 27lat...
>>>>> Z ostatnich napraw np. rozrzad w ducato plus olej filtry- 1500zl.
>>>>> Poprzednio rozrzad + koło pasowe plus olej plus pasek = 3500zł.
>>>>> Nietrudno ponad 100 tysiecy uzbierac jak sam filtr paliwa do ducato
>>>>> kosztuje 200zł...
>>>>
>>>> Nigdy w życiu nie wymieniałem w żadnym z tych aut filtra paliwa.
>>>>
>>> A to sa diesle czy benzynki?
>>
>> Diesle w USA? To nie ciągnik siodłowy :-) Żadnych diesli tu nie
>> zobaczysz
>> :-))
>> Wszystkie moje auta to benzynka wolnossące.
>>
> No to filtr paliwa nie jest az tak wazny - diesle sa pod tym wzgledem
> bardziej wymagajace. Nowe diesle oczywiście.
A to czemu?? Paliwo lejesz brudne w dieslu a z jakich powodów czyste w
benzynie? Czy chodzi o woski i parafiny zatykające tej filtr?
>>> Tak czy siak - zalecaja to wymieniam.
>>> A zwłaszcza w tych nowych twierdza ze układy wtryskowe sa wrazliwe.
>>> Wczesniej nie było problemu bo filtr kosztował grosiki, w nowym
>>> ducato kosztuje 200zł...
>>
>> Stare przesądy do dziś funkcjonują i kasę serwisom nabijają.
>>
>>>>> A ze w aucie ktore ma przejechane 200.000 urywa sie koło
>>>>> pasowe - cóz - nowe auta...
>>>>
>>>> Nie wiem co to jest "koło pasowe" - o czym konkretnie myślisz?
>>>>
>>> A gugiel ci sie popsuł?
>>>
>> Tak ogólna to nazwa - googiel zwraca tonę śmieci.
>>
> Zartujesz chyba...
> http://www.motofaktor.pl/47,2/WARSZTAT-24-7/Uszkodze
nia-kol-pasowych-
> ,5231.html
Link nie zadziałał...
Chodzi Ci może o to:
http://autokult.pl/11649,wolne-kolo-pasowe-alternato
ra-dzialanie-i-diagnostyka
Ja chyba nie mam takich rzeczy w swoich autach.