  • Data: 2010-07-09 20:50:34
    Temat: tanie jezdzidlo 5-6kzl...
    Od: "bratPit" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie,
    czasem ten temat się pojawia na pms-ie co ostatnio doprowadziło do
    miniflejma dotyczącego gwiazdek NCAP, konieczności zrobienia zderzenia
    czołowego samochodem, który zamierza się kupić z SUVem ;-) ale ja nie o tym,
    otóż, za jakim samochodem można się rozejrzeć dla kobiety w tych
    pieniądzach?
    ma to służyć do dojazdów do pracy (15min w jedną stronę), poruszenie się po
    "mieście" - zatem jakiś mały silnik benzynowy (cudzysłów dlatego że to
    miasto ma chyba góra 30 tys mieszkańców),
    ma być tanie w eksploatacji, nie gnić na potęgę no i być (w miarę)
    bezpieczne ;-)
    pomyślałem o peugeocie 306, może o Xsarze - tyle że pewnie będzie ciężko coś
    kupić w rozsądnym stanie za te pieniądze, a być może o Clio II, auto fajne,
    zgrabne, przyjemnie się jeździ,
    jeszcze coś przeoczyłem?
    jakie są Wasze typowania?
    dzięki za podpowiedzi,