  • 31. Data: 2015-04-04 21:34:04
    Temat: Re: tani tester pojemności baterii litowo-jonowej
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    W dniu 04.04.2015 o 18:32, Pszemol pisze:

    > Bardzo to wyrachowane co piszesz...
    Wyrachowane na co? Ani mnie to ziębi ani grzeje kto co ma. Nie żałuję
    nikomu - niech ma iPhona kto chce i niech mu służy jak najlepiej.

    > Weź pod uwagę, że ludzie oceniają innych poprzez pryzmat siebie.

    Ale ja nikogo nie oceniam - oceniam tylko wiarygodność opinii że
    Androidy się wieszają a iPhony nie.

    > A czy ktoś narzeka że codziennie rano słońce wstaje?
    > Przyzwyczaili się i nie zanudzają się nawzajem stwierdzaniem oczywistości.

    Nie bardzo trafiłeś, bo mówiłem tu o osobach z mojego otoczenia, z
    którymi mam styczność na co dzień - wierz mi, gdyby komuś coś się
    wieszało - wiedziałbym - nawet gdyby nie narzekał.

    --
    Mirek.

  • 32. Data: 2015-04-05 19:10:12
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    Użytkowanie telefonu zmienia się znacznie codziennie.
    Nie wiem, czy to wrażenie jakie odnoszę jest prawdziwe
    czy tylko iluzja.
    ---
    Obstawiam, że prawdziwe

  • 33. Data: 2015-04-06 03:35:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:mfs2ab$quo$1@mx1.internetia.pl...
    > Użytkownik "Pszemol"

    > Użytkowanie telefonu zmienia się znacznie codziennie.
    > Nie wiem, czy to wrażenie jakie odnoszę jest prawdziwe
> [...]

    Ja też tak obstawiam, ale wolę aby mi to powiedział miernik
    niezależny od mojego "widzi misię".