  • 1. Data: 2015-03-31 18:45:38
    Temat: Re: Wybory są fałszowane
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 1 Apr 2015 07:20:17 +0200,
    w...@p...jeden.z
    .drugim.invalid
    napisał(a):

    > czleczku, urwales sie ze smyczy? ty myslisz, ze wybory (jakiekolwiek i
    > gdziekolwiek) sa uczciwe?!

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Ustr%C3%B3j_polityczny_
    Szwajcarii
    --

    Ikselka
    pewni siebie.

  • 2. Data: 2015-03-31 19:54:15
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 31.03.15 18:45, Ikselka pisze:

    > [nic nie napisała, tylko zalinkowała i zastopkowała]

    A propos - Twoja sygnaturka vs netykieta (bo sama treść Twej sygnaturki
    gówno mnie obchodzi) i tu przytoczę opowiastkę o Czerwonym Kapturku:

    Idzie wilk przez las i spotyka Czerwonego Kapturka:
    - Cześć, głupia cipo.
    - Nie jestem głupia cipa.
    - Gdzie idziesz, głupia cipo?
    - Nie jestem głupia cipa! Do babci.
    - Po co do niej idziesz, głupia cipo?
    - Ile razy mam ci powtarzać, że nie jestem głupia cipa.
    Babcia jest chora i niosę jej w koszyku chlebek, mleko, owoce.
    - A wino wzięłaś, głupia cipo?
    Kapturek uderzając się w czoło, mówi:
    - Ale ze mnie głupia cipa!

    Netykieta: "Sygnaturka nie powinna mieć więcej niż cztery linie.
    Do jej długości nie wlicza się linii poświęconej na delimiter".

    Uderz się w czoło...

    --
    collie