  • 51. Data: 2014-08-02 08:44:38
    Temat: Re: szybki logarytm
    Od: Stregor <s...@g...com>

    > Kup sobie kalkulator jelopie :-P

    Nie kupi, bo nie dostanie grantu z UE

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 52. Data: 2014-08-02 10:53:45
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu piątek, 1 sierpnia 2014 23:10:51 UTC+2 użytkownik R.e.m.e.K napisał:

    > Kup sobie kalkulator jelopie :-P

    sam sobie kup grupowy przyglupie - id ma przynajmniej poczucie humoru ty w miejsce
    poczucia humoru masz cos takiego " Kup sobie kalkulator j*lopie :-P" (czyli mz nie
    poczucie humoru tylko jakis mega obrzydliwy 'implant' - jak i reszta grupowych
    pacanów)

  • 53. Data: 2014-08-02 11:04:06
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu sobota, 2 sierpnia 2014 08:44:38 UTC+2 użytkownik Stregor napisał:

    > Nie kupi, bo nie dostanie grantu z UE

    bez urazy ale kolega tez juz ze mna nie popisze

  • 54. Data: 2014-08-02 11:36:08
    Od: firr <p...@g...com>

    razem z paroma 'kolegami' rozwalacie ta grupe
    i zmieniliscie ja w kompletne buracowisko

    ogolnie niestety sposob postepowania w takiej
    sytyacji mz bylby taki jak sie czesto 'zaleca' :

    jesli ktos ma troche rozumu niech odpowiada na
    wylacznie merytorycznie na mertyroyczne zwiaqzane z programowaniem tematy (lub sam je
    zaczyna)

    na tematy grupowych niemerytorycznych buraków
    najlepiej jest nie ospowiadac by po prostu ich nie rozwijac (moze sami wymrą co
    bedzie z korzyscia dla nich samych bo moze zajma sie wtedy czyms madrzejszym - jesli
    sa jednak wystarczajaca glupi beda buraczyc dalej i dalej tracic czas) jesli ktos
    musi odpowiedziec (bo zostal buracko przyatakowany przez wiadomych grupowych
    buraczków, mz niech odpowiada najlepiej krotko i diboitnie i nie kontynuuje tematu

    mz to bylby przepis na to by grupa stala sie
    grupa ciekawa i merytoryczną a dzialalnosc buraków
    spadła do minimum - co by bylo dobrą opcją

    [i tak jak mowie wynioslem sie z tej grupy
    i czulem sie swietnie odpoczywajac od tutejszego poziomu obrzydlistwa, ale
    sporadycznie daloby sie
    moze jszcze cos tu napisac (choc szanse na to widze
    coraz mniejsze), tak ze nie wiem, (problem jest ogolnie taki ze ludzie na calym
    swiecie sa tacy sami
    (n a innych forach wyglada wiec to np merytorycznie
    lepiej ale problem w gruncie rzeczy jest ten sam)]

  • 55. Data: 2014-08-02 12:29:48
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 2 Aug 2014 02:36:08 -0700 (PDT), firr napisał(a):

    > jesli ktos musi odpowiedziec [...] mz niech odpowiada
    > najlepiej krotko i diboitnie i nie kontynuuje tematu

    Won! *

    * - wystarczajaco dobitnie i krotko? :-P

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 56. Data: 2014-08-02 14:47:48
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 01.08.2014 21:37, feldmarszałek tusk wrote:
    > weź nie wykładaj w moim wątku

    Hehehe, "mój wątek".

    > tylko napisz konkretnie jak wyliczyć 10^x...

    Dostałeś odpowiedź. Kilka razy.
    Czego nie rozumiesz w odpowiedzi fira i moim dopowiedzeniu,
    że w całej pętli wystarczy raz?

    bartekltg

  • 57. Data: 2014-08-02 18:47:12
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    czego uczy tusk a czego gronkiewicz waltz?

  • 58. Data: 2014-08-04 20:43:18
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Fri, 25 Jul 2014 01:09:36 +0200, bartekltg <b...@g...com>
    wrote:
    > Potęgowanie jest drogie (nie wiem, czy to nie logarytm
    > i exponent:) A przecież w każdym kolejnym kroku y jest
    > dokładnie 10^(1/width) raza większe, wystarczy jedno mnożenie
    > na pętlę.

    I w tym się mylisz. Takie podejście kumuluje błędy, zwłaszcza jak
    liczysz na int. W ogóle prędkość działania jest przereklamowana:
    dużego O nie zmienisz w ten sposób.

  • 59. Data: 2014-08-04 20:58:28
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-08-04 o 20:43, slawek pisze:
    > I w tym się mylisz. Takie podejście kumuluje błędy, zwłaszcza jak
    > liczysz na int. W ogóle prędkość działania jest przereklamowana: dużego
    > O nie zmienisz w ten sposób.

    Mnożenie jest bardzo szybkie, nie trzeba na intach, można na doublach, i
    tak będzie szybko

  • 60. Data: 2014-08-05 01:15:30
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Mon, 04 Aug 2014 20:58:28 +0200, Borneq
    <b...@a...hidden.pl> wrote:
    > Mnożenie jest bardzo szybkie, nie trzeba na intach, można na
    doublach, i
    > tak będzie szybko

    Super. Będzie szybko. I coraz mniej dokładnie.