  • 41. Data: 2016-08-03 11:38:36
    Temat: Re: szukam pracy
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PiteR,

    Wednesday, August 3, 2016, 11:36:12 AM, you wrote:

    > ło ty ślunzak? My tu wszyskie Poloki :)

    Może Poznaniak?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 42. Data: 2016-08-03 11:41:01
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    "W dniu 2016-08-03 o 11:37, PiteR pisze:

    > hehe uderz wstół a nożyce się odezwą ;)
    > Pełno tam takich nadętych pajaców.

    "

    Piszesz o sobie tak ?

  • 43. Data: 2016-08-03 11:41:46
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    "W dniu 2016-08-03 o 11:36, PiteR pisze:

    > ło ty ślunzak? My tu wszyskie Poloki :)

    "

    Jaki ty polak jak ty dobrze jezyka ojczystego nie znasz !

  • 44. Data: 2016-08-03 11:42:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    .net...
    >Dobrze mówię po angielsku i w każdej chwili mogę wyjechać do Anglii
    >ale nie chcę. Rzygam tym krajem. Nie moge na nich patrzeć i wolałbym
    >tam nie mieszkać.

    A co tam jest tak zle ? Mieszkalem pare miesiecy, w miare podobnie do
    nas bylo :-)

    Na nie, to faktycznie wolalbym nie patrzec, na nich moge, ale teraz
    tam tylu imigrantow, ze juz mozna popatrzec bez obrzydzenia :-)

    J.

  • 45. Data: 2016-08-03 11:43:28
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    "W dniu 2016-08-03 o 11:34, PiteR pisze:

    > jakbyś czytał ze zrozumieniem pierwszy post to jest tam napisane
    > że nie chce być elektrykiem

    > pomocnikiem elektryka tez nie chcę być i nie będę ;)

    "

    No to bedziesz dalej polskim ciulem wiecznie narzekajacym i gowno
    robiacym do tego bele jak.

  • 46. Data: 2016-08-03 11:44:14
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    LeonKame pisze tak:

    > Jaki ty polak jak ty dobrze jezyka ojczystego nie znasz !

    no i wątek dał efekt :) Wykrył przyczajonego tygrysa pierdzącego smoka
    jasnie pana elektryka ze szkoplandii ;)

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 47. Data: 2016-08-03 11:51:35
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    J.F. pisze tak:

    > A co tam jest tak zle ? Mieszkalem pare miesiecy, w miare podobnie
    > do nas bylo :-)

    a w jakim mieście jeśli można zapytać?

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 48. Data: 2016-08-03 11:56:02
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze tak:

    > Ja tam nie narzekałem, jak miałem służbowy. Ale mój pracodawca się
    > nie przejmował tym, gdzie jeżdżę

    Mój pracodawca też się nie przejmuje tym gdzie jeżdzę. Przejmuje się za
    to bardzo tym gdzie nie jeżdzę.

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 49. Data: 2016-08-03 12:04:42
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 3 sierpnia 2016 10:43:06 UTC+2 użytkownik PiteR napisał:

    > Nie no hola panowie. Celem mojego pytania jest praca za granicą. jaki
    > kraj wybrać. Liczę, że może ktoś się podzieli doświadczeniami z pracy
    > za granicą w zawodzie elektronik lub zbliżonym.
    >
    > Wyobrażam sobie Was jako facetów w pinglach, pracujących w chłodnych
    > murach gabinetów instytutów, nieskorych do tułaczki emigracyjnej.
    >
    > Ale zapytać zawsze można co nie? ;)

    Wybacz ale niezbyt precyzyjnie napisałeś że chcesz koniecznie emigrować.
    Podkresliles ze chcesz zmienic profil i zarabiać jako tako.

    W takim razie sugeruje brytoland.
    Irlandia fajna ale deczko mała i możliwości nieduże.
    Holandia ok ale dosyć ciasna, ludzie mieszkają na kupce i deczko to przytłaczające
    mimo że starają sie sobie w drogę nie wchodzić.
    Szwecja też ok ale w miastach szwedów coraz mniej a wsie deczko bardzo wiejskie.

    Ale tak czy siak jak robote za sensowne pieniądze znajdziesz to kazdy z tych krajów
    jest jak najbardziej zamieszkalny.

  • 50. Data: 2016-08-03 12:09:37
    Od: Cezar <c...@B...pl.invalid>

    On 03/08/2016 09:59, PiteR wrote:

    > ja uważam że 13/h za lutowanie to kosmos. No chyba ze pcb
    > ma wartość samochodu.

    Co prawda nie pracuję w elektronice tylko w IT ale mam dobrego kolegę,
    który pracuje jako kontraktor dla firmy robiącej jakieś urządzania
    oparte na technologii z lat 90/2000 dla MoD. Wcześniej pracowaliśmy
    razem w firmie robiącej FemtoCells.
    Co prawda kolega skończył jakiś Uni ale wielkim mózgiem to on nie jest.
    Potrafi zaprojektować płytkę, zaprojektować jakieś zasilanie, zrobić
    jakąś prostą logikę.- wszystko na takim poziomie jaki od niego oczekują.
    Jego stawka to ok ?300-400 na dzień.
    W UK się mało lutuje. wszystko idzie do Shenzen. Jeżeli już to wszystko
    w małych seriach - głownie prototypy. Sony ma jeszcze małą fabrykę w
    Pencoed (Robią np Raspberry PI z powodów ideologicznych)

    c.