  • 31. Data: 2016-08-03 11:21:52
    Temat: Re: szukam pracy
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    "W dniu 2016-08-03 o 10:31, PiteR pisze:

    > Słuchaj ja jestem człowiekiem zepsutym przez system. Potrafie jako
    > elektryk w Polsce zarobić 500zł w dzień jak się trafi. Po takim
    > doświadczeniu nie wraca się do żmudnego projektowania, programowania z
    > czystego lenistwa.

    "

    W polsce nie ma zadnego systemu o co jest o Burdel na kółkah.

  • 32. Data: 2016-08-03 11:27:10
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    LeonKame pisze tak:

    > Chyba wiem troche wiecej od ciebie dlatego napisalem ze jestes
    > "pizda" nie elektryk.
    >
    > Elektryk bierze za godzine swojej pracy 25 EURo na godzine.

    W Polsce walutą jest PLN. Elektryk to jest ktoś kto ma w papierach
    elektryk, skończył technikum elektryczne i nie ważne ile zarabia.

    > Swoja droga nie ma takiego zawodu jak elektronik, elektronik to
    > taki co z zawodu jest piekarzem i wydaje mu sie ze cos potrafi bo
    > umie lutowac.

    ale jest taki zawód technik elektronik

    a teraz już wypierdalaj bo powietrze psujesz ;)

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 33. Data: 2016-08-03 11:28:39
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    "W dniu 2016-08-03 o 10:43, PiteR pisze:

    > Nie no hola panowie. Celem mojego pytania jest praca za granicą. jaki
    > kraj wybrać. Liczę, że może ktoś się podzieli doświadczeniami z pracy
    > za granicą w zawodzie elektronik lub zbliżonym.
    >
    > Wyobrażam sobie Was jako facetów w pinglach, pracujących w chłodnych
    > murach gabinetów instytutów, nieskorych do tułaczki emigracyjnej.
    >
    > Ale zapytać zawsze można co nie? ;)

    "
    Jak jak napiłem wyżej elektryk po zachodniej stronie granicy bierze 25
    EUR za godzine pracy. Tylko że elektryk to taki zawód który jest
    zarejestrowany w cechu rzemiosł, elektryk jest więc rzemieślnikiem.
    Elektryk może miec i wyższe wykształcenie co nie zmienia faktu że jest
    elektrykiem o specjalizacji np niskie napięcia lub elektronika ogólna.

    Jeśli chciałbyś pracować jako elektryk musiałbyś przejść żmudną drogę o
    języku nie wspomne, bez tego będziesz mógł preacować jedynie jako
    pomocnik elektryka przy "ciągnieciu drutów" za 8.5 brutto na godzine
    czyli za najnizsza .

    Zycze powodzenia

  • 34. Data: 2016-08-03 11:30:27
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    LeonKame pisze tak:

    > Widzisz chlopie w dupie byles gowno widziales, bujasz sie z
    > frajerami dlatego masz taki obraz rzeczywistosci.

    Taaa moze jeszcze 30 funa netto na godzinę a potem sie zbudziłeś
    poczytaj sobie ogłoszenia i stawki. Umiesz obsługiwac Google?

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 35. Data: 2016-08-03 11:31:44
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    "W dniu 2016-08-03 o 11:27, PiteR pisze:

> [...]
    >
    > ale jest taki zawód technik elektronik
    >
    > a teraz już wypierdalaj bo powietrze psujesz ;)

    Obawiam sie dziecioku ze w niemczech twoj tytuł technika jest wart tyle
    co funt kłaków jak nie mniej. Jestes zwyklym polskim ciulem ktoremu
    wydaje sie ze cos potrafi bo ma tytul technika ktory nic nie znaczy.

  • 36. Data: 2016-08-03 11:32:39
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    "W dniu 2016-08-03 o 11:30, PiteR pisze:

    > Taaa moze jeszcze 30 funa netto na godzinę a potem sie zbudziłeś
    > poczytaj sobie ogłoszenia i stawki. Umiesz obsługiwac Google?

    "

    Nie mam potrzeby czytac pracuje w szkoplandii od lat i cos o tym wiem.

  • 37. Data: 2016-08-03 11:34:32
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    LeonKame pisze tak:

    > Jeśli chciałbyś pracować jako elektryk musiałbyś przejść żmudną
    > drogę o języku nie wspomne

    jakbyś czytał ze zrozumieniem pierwszy post to jest tam napisane
    że nie chce być elektrykiem

    > bez tego będziesz mógł preacować jedynie jako pomocnik elektryka
    > przy "ciągnieciu drutów" za 8.5 brutto na godzine czyli za
    > najnizsza .

    pomocnikiem elektryka tez nie chcę być i nie będę ;)

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 38. Data: 2016-08-03 11:36:12
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    LeonKame pisze tak:

    > Obawiam sie dziecioku

    ło ty ślunzak? My tu wszyskie Poloki :)

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 39. Data: 2016-08-03 11:37:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PiteR,

    Wednesday, August 3, 2016, 10:25:06 AM, you wrote:

    > Nie tylko posiadam prywatne samochody ale i samochód służbowy.
    > A jesli ktoś jeszcze myśli, że samochod służbowy to plus,
    > jak fajnie, to się może kiedyś mocno zdziwić.

    Ja tam nie narzekałem, jak miałem służbowy. Ale mój pracodawca się nie
    przejmował tym, gdzie jeżdżę, dopóki na prywatne przejazdy tankowałem
    za swoje. No i było to w czasach, gdy urzędy skarbowe jeszcze się nie
    czepiały.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 40. Data: 2016-08-03 11:37:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    LeonKame pisze tak:

    > Nie mam potrzeby czytac pracuje w szkoplandii od lat i cos o tym
    > wiem.

    hehe uderz wstół a nożyce się odezwą ;)
    Pełno tam takich nadętych pajaców.

    --