  • 1. Data: 2011-08-20 10:13:45
    Temat: szablony/skladnia komunikatow o bledach, wzorce
    Od: p...@p...onet.pl

    NIe wiem czy wyrazenie '"skladnia" komunikatow o bledach'
    poprawnie oddaje to o co mi chodzi ale nie mam sily
    zastanawiac sie nad dokladniejszym wyrazeniem

    chodzi mi o to czy sa jakies reguly dotyczace postaci
    komunikatow o bledach; ogolnie jak sie nie wie ktore
    formy sa ew lepsze to mozna miec pewne poczucie chaosu
    i nie byc zadowolonym z tego co sie samemu napisalo

    chodzi mi np jakie dane raportowac w komunikacie ale
    tez o postac samego wyrazenia, np czy pisac np
    bardziej bezokolicznikowo czy jakos inaczej (jest
    wiele opcji ktorych nawet nie potrafie wymienic)

    czy sa jakies reguly ktore pozwalaja nie utopic sie w tym
    chaosie?

    fir, (zmeczony iphonista z cholernie swedzacymi rekami i reszta
    kosci po boreliozie)