  • 1. Data: 2012-06-25 15:16:20
    Temat: szablon smt z folii
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Widziałem niedawno taki fajny szablon do pasty, z przezroczystej folii, takiej
    pomarańczowej.
    Kto robi coś takiego - na pewno będzie tańszy niż metalowy, łatwiej "namierzyć",
    i do parunastu-parudziesięciu
    szt. wystarczy.

    Znacie firmę, która toto robi ? A może znacie cenę ?

  • 2. Data: 2012-06-25 18:18:56
    Temat: Re: szablon smt z folii
    Od: mk <reverse_lp.pw@myzskm>

    W dniu 2012-06-25 15:16, sundayman pisze:
> [...]
    > "namierzyć", i do parunastu-parudziesięciu
    > szt. wystarczy.
    >
    > Znacie firmę, która toto robi ? A może znacie cenę ?

    LPKF ma takie coś w swojej ofercie:
    http://www.lpkf.com/_mediafiles/1026-rapid-pcb-proto
    typing-2012.pdf

    Tańszość tego rozwiązania polega chyba na tym, że szablon wykonuje się
    metodą frezowania (o ile ma się dostęp do odpowiedniej frezarki).
    O ceny zapytaj dystrybutora (http://www.spezial.pl).

    pzdr
    mk

  • 3. Data: 2012-06-25 20:38:05
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Tańszość tego rozwiązania polega chyba na tym, że szablon wykonuje się metodą
    > frezowania (o ile ma się dostęp do odpowiedniej frezarki).

    e, nie zrozumielimsię :)

    Chodziło mi o to, czy któraś firma robi takie szablony, oprócz zwykłych
    blaszanych.
    Nie będę sobie nic frezował tam, jeszcze bym się skaleczył :)

  • 4. Data: 2012-06-25 21:24:08
    Od: "MiSter" <B...@W...PL>

    > Chodziło mi o to, czy któraś firma robi takie szablony, oprócz zwykłych
    > blaszanych.
    > Nie będę sobie nic frezował tam, jeszcze bym się skaleczył :)
    Kiedyś chyba pytałem w ITR w Warszawie. Niestety ceny były wyższe niż
    blaszanych.
    MiSter

  • 5. Data: 2012-06-25 22:38:27
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Kiedyś chyba pytałem w ITR w Warszawie. Niestety ceny były wyższe niż
    > blaszanych.
    > MiSter

    no własnie, tego się można u nas spodziewać :)