  • 1. Data: 2012-12-01 10:53:15
    Temat: syrena sport
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    http://moto.onet.pl/348456,13231694,1,zdjecie.html?n
    ode=27

    "Syrena Sport odrodziła się we Wrocławiu, w warsztacie poza centrum
    miasta. Legendarnego roadstera z czasów PRL-u postanowiła odbudować
    Gorzka Żołądkowa.

    Projekt był niewątpliwe niezwykłym wyzwaniem. Poszukiwanie dokumentacji,
    zdjęć, dotarcie do osób zaangażowanych w budowę lub choćby takich,
    którzy widzieli unikat na własne oczy nie było łatwe, ale udało się.

    Jak wiele znakomitych wynalazków i produktów powstałych w czasach PRL-u
    przetrwało do czasów obecnych? Gdyby bliżej przyjrzeć się temu
    zagadnieniu, okaże się że istnieją "relikty" minionej epoki, dziś
    doskonale rozpoznawalne i cenione. Są jednak też takie, którym nie udało
    się przetrwać zakrętów historii i żyją w pamięci hobbystów czy
    pasjonatów. Jednym z nich jest nieodżałowana Syrena Sport - jedyny
    zbudowany w Polsce roadster. Niestety, zniszczony w niejasnych
    okolicznościach prototyp nigdy nie wszedł do produkcji seryjnej."

  • 2. Data: 2012-12-01 12:37:53
    Temat: Re: syrena sport
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-12-01 10:53, chwdp pisze:

    > Legendarnego roadstera z czasów PRL-u postanowiła odbudować
    > Gorzka Żołądkowa.

    Pomagał jej pewnie Batonik Mars i Pasta Colgate.

    Swoją drogą, to druga taka w ostatnim czasie.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 3. Data: 2012-12-01 12:47:20
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Saturday, December 1, 2012 7:53:15 PM UTC+10, chwdp wrote:

    > "Syrena Sport odrodziła się we Wrocławiu, w warsztacie poza centrum

    Czy to tylko moje wrazenie czy ten samochod jest ludzaco podobny do Triumph Spitfire?

    Pozdrawiam,

    Iguan

    -
    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 4. Data: 2012-12-01 17:51:31
    Od: N1 <s...@v...pl>

    W dniu 2012-12-01 12:47, Iguan_007 pisze:

    > Czy to tylko moje wrazenie czy ten samochod jest ludzaco podobny do Triumph
    Spitfire?

    > Pozdrawiam,
    >
    > Iguan
    Jest wręcz odwrotnie