  • 1. Data: 2010-11-30 12:31:33
    Temat: [symbian][wysyłanie smsów o określonej porze]
    Od: Nateysz <4...@v...pl>

    Witam,

    szukam >>darmowej<< aplikacji, która umożliwi mi wysyłanie sms-ów o
    określonej godzinie określonego dnia.
    Próbowałem korzystać z programu SMSChat - niestety w tym programie nie
    można jednocześnie podać kilku dat.
    Słyszałem jednocześnie, że stosunkowo prosto jest taki program napisać
    -niestety nie miałem jeszcze do czynienia z SDK dla Symbiana, czy
    łatwo jest znaleźć kody źródłowe różnych programów ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-11-30 13:48:34
    Temat: Re: [symbian][wysyłanie smsów o określonej porze]
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 30-11-2010 13:31, Nateysz rzecze:

    > Słyszałem jednocześnie, że stosunkowo prosto jest taki program napisać
    > -niestety nie miałem jeszcze do czynienia z SDK dla Symbiana, czy
    > łatwo jest znaleźć kody źródłowe różnych programów ?

    Odpuść sobie SDK. Zainstaluj m-shell albo Pythona.

    http://www.m-shell.net/documentation/library_time_mo
    dule.html
    http://www.m-shell.net/documentation/library_sms_mod
    ule.html