  • 21. Data: 2011-05-19 11:07:40
    Temat: Re: święte krowy
    Od: "mm" <t...@p...fm>

    ) że zadałem pytanie na

    Też sie z tym spotkałem , ktoś wyciągnął bardzo stary temat a ja zostałem
    ukarany bo kiedyś na niego odpowiedziałem _paranoja . Oczywiście odpowiedź
    amiralicji była żenująca .Najciekawsze jest to że moderatorzy nie tolerują
    błędów interpunkcji i drobnych pomyłek ale tajne dokumentacje serwisowe bez
    pozwolenia wydawcy jak najbardziej preferują na swoim serwerze.
    Przydała by sie silna zdrowa konkurencja nowego forum bo moderatorskie
    dziatki elektrody działają jak za czasów PRL czy PIs-u.

  • 22. Data: 2011-05-19 11:26:18
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello mm,

    Thursday, May 19, 2011, 1:07:40 PM, you wrote:

    [...]

    > dziatki elektrody

    Jasne. Odróżniasz "dziatki" od "dziadków"? Zdajesz sobie sprawę z
    tego, że zmiana tej jednej literki uczyniła Twoje płacze groteskowymi?

    Wydaje się Wam, drogie poelektrodowe sieroty, że przysłowiowy brak
    kropki na końcu zdania jest nieistotny. Że używanie polskich liter
    jest niepotrzebne, bo "i tak wszyscy wiedzą", co to znaczy "robic komus
    laske". A w ogóle (albo wogule), to po co się uczyć prawa Ohma, skoro
    jest moderator i on to musi wytłumaczyć...

    Krótko: http://rtfm.killfile.pl/#lajza

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 23. Data: 2011-05-19 11:30:44
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Jaroslaw Berezowski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Właściciel zareaguje, jak odstraszą mu użytkowników na tyle, że z AdSense
    > przychody spadną.
    >
    > Nie zaglądać tam - to całkiem sensowna porada.

    Jeszcze porażająca ilość latających reklam. Czytam czasem fora niemieckie i
    tam nie pozwalają sobie aby podczas otwierania strony czy tematu trzeba było
    najpierw polować na reklamy zasłaniające treść. Oczywiście tłumaczą się że
    to sponsor ale ze sponsorem można przecież ustalić w jakim zakresie i gdzie
    jest miejsce reklam.

    Marek

  • 24. Data: 2011-05-19 11:42:11
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    ale powiedzmy sobie to szczerze, na elektrodzie nie ma nic wartościowego...
    na moje pytania chyba nigdy nie dostałem sensownej odpowiedzi...
    dzieło moderacji, wszyscy mający coś do powiedzenia pouciekali...

    ale idzie nowe mam nadzieję...

  • 25. Data: 2011-05-19 11:46:09
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Wydaje się Wam, drogie poelektrodowe sieroty,

    Oczywiście jasnie pan ex moderator każdego z forumowiczów elektrody wiecie
    już jak traktuje i nazywa.

  • 26. Data: 2011-05-19 12:32:35
    Od: "mm" <t...@p...fm>

> [...]
    >
    > Jasne. Odróżniasz "dziatki" od "dziadków"? Zdajesz sobie sprawę z
    > tego, że zmiana tej jednej literki uczyniła Twoje płacze groteskowymi?

    Jak zwykle goni wszystkich na około nic sensownego nie wnosząc do dyskusji
    to takie POPIS-y .
    Najlepiej działać i myśleć POwoli i bez poPISu .Elektroda jest daleko w
    tyle za rosjanami czy Eu właśnie dzięki WIELKIM MODERATORĄ którzy mają
    WŁŁŁŁŁADZE i nie potrafią przystanąć przy faktycznie pojawiających się
    problemach w zapytaniach . Ale kradzione pliki jak nabardziej tolerujecie
    , tak mi coś PIS-em śmierdzi .

  • 27. Data: 2011-05-19 13:29:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello mm,

    Thursday, May 19, 2011, 2:32:35 PM, you wrote:

> [...]
    > WŁŁŁŁŁADZE i nie potrafią przystanąć przy faktycznie pojawiających się
    > problemach w zapytaniach . Ale kradzione pliki jak nabardziej tolerujecie

    Wskaż choć jeden kradziony plik, który umieściłem na Elektrodzie.
    Jeśli nie potrafisz, to PiS, czyli przeproś i spierdalaj, łajzo.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 28. Data: 2011-05-19 13:46:09
    Od: "mm" <t...@p...fm>

> [...]
    >>
    > Wskaż choć jeden kradziony plik, który umieściłem na Elektrodzie.
    > Jeśli nie potrafisz, to PiS, czyli przeproś i spierdalaj, łajzo.

    Naucz się czytać ze zrozumieniem , TOLERUJECIE a nie Ty umieszczasz i
    właśnie tak jest moderowana elektroda cytat Roman " Jeśli nie potrafisz, to
    PiS, czyli przeproś i spierdalaj, łajzo", i to cała prawda o mederatorach .

  • 29. Data: 2011-05-19 13:48:03
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Wskaż choć jeden kradziony plik, który umieściłem na Elektrodzie.

    Po raz kolejny Mandziejewicz nie przeczytał ze zrozumieniem. Przedmówca
    pisze o tolerowaniu.

    > Jeśli nie potrafisz, to PiS, czyli przeproś i spierdalaj, łajzo.

    Nooo to typowe dla tego człowieka odpowiedzieć w tym stylu. Chyba dlatego
    wyleciał z Elektrody.

    Marek

  • 30. Data: 2011-05-19 14:08:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello mm,

    Thursday, May 19, 2011, 3:46:09 PM, you wrote:

    > Naucz się czytać ze zrozumieniem , TOLERUJECIE a nie Ty umieszczasz i

    Dlaczego piszesz do mnie per "wy"? Ja niczego nie toleruję.

    > właśnie tak jest moderowana elektroda cytat Roman " Jeśli nie potrafisz, to
    > PiS, czyli przeproś i spierdalaj, łajzo", i to cała prawda o mederatorach .

    Przeproś i spierdalaj, trollu.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl