  • Data: 2010-11-05 21:37:18
    Temat: styki w antenie TV
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich.

    Od jakiegoś czasu mam kłopoty z odbiorem sygnały telewizyjnego.
    Dotyczy to najczęściej sygnału TVP2. Pojawiają się poziome mrugające pasy.
    Podejrzewałam, że jakieś urządzenie z sąsiedztwa (mieszkam w bloku) daje
    te zakłócenia, bo czasami mam dobry obraz, a innym razem nie do
    oglądania. I nie mogę znaleźć jakiejś prawidłowości.

    Zastanawiam się, czy te zakłócenia mogą występować np. z powodu
    zaśniedzenia styków w miejscu, gdzie kabel antenowy podłączony jest
    do anteny.
    Mam zamiar tam zajrzeć i tu moje pytanie.

    Czy po oczyszczeniu tych styków należy je czymś posmarować, aby nie
    zbierała się śnieć? Jeżeli tak, to czym?

    Antena telewizyjną jest zamontowana na balkonie, na wysokości I piętra,
    jest to taka prostokątną siatka, gdzie na tym tle są zamontowane
    symetrycznie cztery pary drucików (w starszych wersjach tej anteny były
    trójkątne blaszki).

    Pozdrawiam Krycha.