  • 1. Data: 2015-08-11 04:00:53
    Temat: strona orange
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    doładowałem wczoraj kartę orange, do dzisiaj nie mam iinformacji o tym
    na stronie orange, ile się czeka? można gdzieś zadzwonić i zareklamować?

  • 2. Data: 2015-08-11 13:35:34
    Temat: Re: strona orange
    Od: "P03" <p...@b...invalid.org>

    > doładowałem wczoraj kartę orange,
    no to całkiem pozytywnie świadczy o Tobie
    > do dzisiaj nie mam iinformacji o tym
    > na stronie orange, ile się czeka?
    to zależy - od tego jak doładowywałeś
    jak oferta prepaid to wystarczy zrobić
    taki mały cuś :
    *124*# połącz i za chwilkę
    masz informację o stanie konta.
    Jaka taryfa / oferta / promocja ?
    Jeżeli interesuje stan dostępnych megabajtów to bezpłatny
    SMS o treści ILE na numer 411 i wszystko wiadomo
    > można gdzieś zadzwonić i zareklamować?
    tak, ale po co ?
    strona z pomocą ORANGE dość dobrze jest
    ostatnio zorganizowana, tylko trzeba wiedzieć
    jedno - jaka jest nasza taryfa / oferta / promocja
    z której korzystamy.
    Aha bardzo pomaga założenie konta na portalu.
    http://www.orange.pl/kid,4004069403,id,4004087374,ti
    tle,Jak-sprawdzic-stan-konta-w-ofercie-na-karte,help
    article.html

    --
    P03

  • 3. Data: 2015-08-11 13:43:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 11 Aug 2015 04:00:53 +0200, platformowe głupki napisał(a):
    > doładowałem wczoraj kartę orange, do dzisiaj nie mam iinformacji o tym
    > na stronie orange, ile się czeka? można gdzieś zadzwonić i zareklamować?

    SMS powinien przyjsc w ciagu minuty.

    J.

  • 4. Data: 2015-08-12 10:43:53
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-08-11 o 13:43, J.F. pisze:

    > SMS powinien przyjsc w ciagu minuty.

    Nie karm, on i tak tego nie ogarnie ..

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 5. Data: 2015-08-12 18:37:10
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    weź zajmij sie lizaniem dupy tuskowi,
    ja cie tu złamasie nie zapraszałem...

  • 6. Data: 2015-08-13 10:38:35
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > weź zajmij sie lizaniem dupy tuskowi,
    > ja cie tu złamasie nie zapraszałem...

    Chamstwo wychodzi z trolla, ja ciebie nie obrażałem. Weź lepiej i wróć
    do lekarza niech wzmocni dawkę leków bo te już nie działają za dobrze.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 7. Data: 2015-08-14 18:56:59
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    tak i europa

  • 8. Data: 2015-08-14 20:13:14
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dobra do informacji, doładowanie pojawiło się następnego dnia,

    mam drugi problem, nie jestem w stanie znaleźć opcji "historia
    wykorzystania transferu", może Ktoś tu mnie nakierować?

    wydawało mi się, że to było gdzieś w opcjach głównych i jeszcze kilka
    dni temu chyba było, a teraz nie ma, nie potrafię tego znaleźć...

    HELP!