  • Data: 2009-11-28 14:23:47
    Temat: sterowniki-nie daję sobie rady
    Od: "Tomek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    1. Są dwa sterowniki do instalacji w WinXP (ściślej
    okrojonej wersjo - MX7 i Win2000 (dwa systemy).

    * kontroler magistarali zarządzania systemem
    * kontroler multimediów audio.
    * karta graficzna

    dane z programu Everest:

    Typ procesora AMD Athlon XP, 1833 MHz (11 x 167) 2500+
    Nazwa płyty głównej MSI K7N2 Delta-L (MS-6570G) (5 PCI, 1 AGP, 1 ACR,
    3
    DDR DIMM, Audio, LAN)
    Mikroukład płyty głównej nVIDIA nForce2 Ultra 400

    Multimedia:
    Karta dźwiękowa nVIDIA MCP2 - Audio Codec Interface
    (karta dźwiekowa wbudowana w płytę).

    Ekran:
    Karta wideo NVIDIA GeForce2 MX/MX 400
    (Microsoft Corporation) (64 MB)
    Akcelerator 3D nVIDIA GeForce2 MX/MX 400

    Doszedłem do strony:
    http://pobierz.pl/sterowniki/windows/plyty-glowne/ms
    i/socket-a-k7n2-delta-l-ilsr
    i "pobierz teraz" nic nie daje. Gdzie tego szukać????

    2. Czy wiecie gdzie może być bateria podtrzymująca zasilanie
    BIOS? Ta bateria mi pada i nie wiem gdzie i jak ustawiać te mnożniki;.
    Płyta powinna być widoczna z linku:
    http://dantoma.wrzuta.pl/obraz/4kYChUdq8fk/plyta1
    Gdzie ta bateria jest włożona????

    3. Możecie mnie podprowadzić jak poustawiać te mnożnoiki
    czy taktowania, aby wykorzystać możliwosci płyty, pamięci i procesora?

    Podz.
    Tomek.