  • 11. Data: 2014-03-13 08:34:38
    Temat: Re: sterowanie LED prądowe
    Od: Mirosław Kwaśniak <m...@u...ikem.pwr.wroc.pl>

    janusz_k <J...@o...pl> wrote:
    > Wg mnie to musi mieć jakiś PWM w środku, bo jakby to był liniowy to wg
    > danych dawno by się spalił. Przykładowo podają nap wyjściowe 3V prąd 300mA
    > przy 24V zasilania,

    Gdzie?

    > co daje 21*0,3=6,3W strat, a wg pdfa jest 90st/W
    > złącze-otoczenie czyli w układzie musi się wydzielić <1W. Czyli albo jest
    > PWM albo pdf-a pisał pijany chińczyk.

    Bo bo ja tam w przykładach nie widzę takiego przypadku. Wg mnie wszędzie
    Vdrop jest na poziomie <=3V :(

  • 12. Data: 2014-03-13 08:53:49
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 13.03.2014 o 08:34 Mirosław Kwaśniak <m...@u...ikem.pwr.wroc.pl>
    pisze:

    > Gdzie?

    > Bo bo ja tam w przykładach nie widzę takiego przypadku. Wg mnie wszędzie
    > Vdrop jest na poziomie <=3V :(

    A faktycznie, to jest od masy a nie plusa, czyli tak jak liczyłem max moc
    ~1W.

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 13. Data: 2014-03-13 17:44:57
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Pawel O'Pajak wrote:
    > Powitanko,

    > Trudno by bylo bez PWMa to zrobic. A pijany Chinczyk to robil te
    > zasilacze, ktore mam;-) Sieje to az do fal srednich, mimo, ze sama f
    > kluczowania to kilkadziesiat Hz. Jak mu sie to udalo, to pojecia nie
    > mam. Ale znaczek CE jest;-)
    > No i niestety caly misterny plan wykorzystania tego jako oswietlenie
    > do kamery poszedl sie p*, bedzie trzeba dolozyc z 10000uF zeby mi
    > pasy na obrazie nie lataly, a jakos ani samemu robic, ani innych
> [...]

    CE=China Engineering? :P

    jeffrey

  • 14. Data: 2014-03-14 10:58:10
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > CE=China Engineering? :P

    "China Export" jesli juz (tez ponoc jest zastrzezone). Nie, tu mam
    prawidlowe oznaczenie CE (czyli koleczko zrobione z "C" dotyka "E").
    BTW jak zaczalem na to zwracac uwage, to zadziwila mnie ilosc produktow
    na rynku z CE w chinskim znaczeniu (czyli "C" blisko "E").

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 15. Data: 2014-03-14 13:52:13
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 14 Mar 2014 10:58:10 +0100, Pawel O'Pajak <o...@g...pl>
    wrote:
    > "China Export" jesli juz (tez ponoc jest zastrzezone). Nie, tu mam

    I ponoć koicydencja z "unijnym" CE to zupełny przypadek :).

    --
    Marek