-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
rnetia.pl!not-for-mail
From: Nix <v...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: stary diesel nie chce odpalać - fiesta 1.8D
Date: Sat, 15 Apr 2017 11:05:48 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 27
Message-ID: <ocsnpd$qkv$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: 77-253-74-24.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1492247149 27295 77.253.74.24 (15 Apr 2017 09:05:49 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 15 Apr 2017 09:05:49 +0000 (UTC)
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Mozilla-News-Host: news://news.internetia.pl:119
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.8.0
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2603509
[ ukryj nagłówki ]Witam
Taki temat: Stara ( 1998rok) Fiesta MK4 z dieslem wolnossącym 1.8D
44KW... nie chce palić jak zimny przy temperaturach rzędu plus 10 st.
C... za chiny ludowe. Jak już odpali i pochodzi chwilę, to na ciepło
pali i chodzi dobrze.
Powód: - bardzo słabe sprężanie na zimno - zmierzone w wersji normal
oraz z dodatkiem 5 ccm oleju ( próba olejowa)
cylinder 1 - 17bar (!!!), z olejem 22bar
cylinder 2 - 20bar, z olejem 26bar
cylinder 3 - 21bar, z olejem 24bar
cylinder 4 -22bar, z olejem 25bar
Jednocześnie wszystkie luzy zaworowe wszystkie są za małe- mają być luzy
ssące 0,30-0,40mm a są 0,15-0,20mm. ( regulacja jest na płytkach)
Pytanie: Czy jest możliwe, że zbyt mały luz na zaworach ssących obniża
skutecznie ciśnienie sprężania ? Opłaca się wyregulować zawory (
wymienić odpowiednio płytki) ?
Pytam, bo nie chciałbym żeby rachunek za w/w regulację przewyższył
wartość auta ;-)))))
pozdrowienia i Najlepsze Życzenia Wielkanocne !
Nix
Następne wpisy z tego wątku
- 15.04.17 12:51 Zenek Kapelinder
- 15.04.17 12:54 Nix
- 15.04.17 17:22 Jacek Maciejewski
- 15.04.17 17:30 Nix
- 15.04.17 19:55 Irek.N.
- 15.04.17 20:01 t-1
- 15.04.17 20:17 Zenek Kapelinder
- 15.04.17 20:50 t-1
- 15.04.17 20:54 Zenek Kapelinder
- 15.04.17 21:00 Budzik
- 15.04.17 21:05 t-1
- 15.04.17 22:49 Nix
- 15.04.17 22:51 Zenek Kapelinder
- 15.04.17 22:57 Zenek Kapelinder
- 15.04.17 22:58 Irek.N.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=