  • 11. Data: 2009-04-01 21:12:14
    Temat: Re: stal nierdzewna gdzie ?wawa
    Od: "Zyga" <z...@w...pl>

    Użytkownik "huck" <2...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gqvtf2$l0n$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > potrzebuje 14cm ( w sumie to dwa razy po 7 cm) preta nierdzewnego fi 16

    Zobacz tu:
    1) Italinox - rury fakt minimum 3 metry, ale pręty już z tego co pamiętam to
    i mniejsze ilości kupowałem
    2) K.O. Metal - tu nie powinno być problemu z detalem, ale drożej troszkę
    3) Heco.

    pzdr
    Zyga

  • 12. Data: 2009-04-01 21:16:08
    Temat: Re: stal nierdzewna gdzie ?wawa [OT] i [NTG]
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Leszek Karlik pisze:

    > Nic nie mów, _tłumaczyłem_ katalog firmy Fabory ;-)

    Katalog ? A co tam tlumaczyc :) Obrazki srubek i ich oznaczenia.
    Co innego ich prospekty. Te roja sie wrecz od ortografow.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 13. Data: 2009-04-01 21:27:33
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Wed, 01 Apr 2009 23:16:08 +0200, Kuczu <p...@j...pl>
    wrote:

    [...]
    > Katalog ? A co tam tlumaczyc :) Obrazki srubek i ich oznaczenia.

    Oni nie tylko śrubki sprzedają, mają też sterty narzędzi. A do tłumaczenia
    dostałem wielki arkusz excela, co za obrzydliwy format. :-)

    Ale owszem, łączników różnych mają mnóstwo.

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 14. Data: 2009-04-01 22:48:36
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-01 21:52:35 +0200, "Monster" <a...@o...pl> said:

    > Sprzedają,no chyba że coś się zmieniło,kupowałem u nich śrubę w wielkiej
    > ilości 1:-)

    Ta jest. Towar (w większości) na wagę, płatności kartą powyżej 10 zł ;-)
    Ostatnio kupiłem u nich z 5 podkładek-zawleczek, za całe 9 groszy ;-)
    Pal sześć to, że mają taniej, ale jak potrzebowałem kilka śrub w klasie
    12.9, co gorsza 6 o długościach 55-60 i jeszcze, fanaberia taka -
    imbusowe, to w paru sklepach metalowych patrzyli na mnie jak na
    ekscentrycznego wariata. Tam - od ręki.
    Jak to określiła moja kobieta - sklep z cukierkami dla dłubaczy -
    długie reagały, na regałach kuwetki, w każdej inne śrubki ;-)

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 15. Data: 2009-04-01 22:56:50
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-01 22:45:07 +0200, Kuczu <p...@j...pl> said:

    > Znaczy nie widziales katalogu firmy Fabory :) Generalnie wszyscy sie
    > poddaja na haslo "sruby calowe" i tylko Fabory trwa na posterunku :)

    O! Dobrze wiedzieć. Niby Asmet w okolicach Wawy największy (i dla mnie
    blisko), ale zawsze warto mieć namiar na kogoś, kto może spełnić
    nietypowe zachcianki.

  • 16. Data: 2009-04-02 06:19:01
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "de Fresz" <d...@N...pl> wrote in message
> [...]

    Czy oni gadaja z detalistami przychodzacymi po 3 srubki, czy tez musisz
    wystepowac w majestacie swego pracodawcy?

    > [...] ale zawsze warto mieć namiar na kogoś, kto może spełnić nietypowe
    > zachcianki.

    Swintuszek ;) Korek w KTM-ie juz zrobiles? Pytam bo cos ucichlo.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

  • 17. Data: 2009-04-02 07:42:15
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-02 08:19:01 +0200, "Kefir" <k...@r...pl> said:

    > Czy oni gadaja z detalistami przychodzacymi po 3 srubki, czy tez musisz
    > wystepowac w majestacie swego pracodawcy?

    Proszę Kefiru, żebyś nie musiał się osobiście męczyć i toczyć ciężkiego
    boju z nowoczesnymi technologiami, espeszjali for ju maj friend, podaję
    danę kontaktowe do polskich oddziałów:

    http://www.fabory.com/eCache/POL/6/209.html

    A gdyby linka była za ciężka do kliknięcia, dane warszawskiego
    oddziału, bo domyślam się, że może Cie najbardziej interesować:

    FABORY Warszawa
    Address Radzymińska 332, 05-091 Ząbki
    Phone
    22 351 72 40
    Fax
    22 351 72 41
    Email
    sprzedaz @ fabory.pl
    GPS
    52°18'8.13"N, 21°5'21.12"E

    Gdybyś potrzebował jeszcze czegoś, pisz śmiało, chętnie pomogę...
    :->

    > Swintuszek ;) Korek w KTM-ie juz zrobiles? Pytam bo cos ucichlo.

    O, dobrze że mi przypomniałeś, muszę zaktualizować bloga na preclu ;-)

  • 18. Data: 2009-04-02 08:00:10
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    Kuczu pisze:

    > Znaczy nie widziales katalogu firmy Fabory :) Generalnie wszyscy sie
    > poddaja na haslo "sruby calowe" i tylko Fabory trwa na posterunku :)

    Ostatnio szukałem śrub calowych drobnozwojnych. Firma Stalmut dała radę.

    pzdr
    Zyga

  • 19. Data: 2009-04-02 08:17:13
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Akarm pisze:
    > huck napisał(a)
    >
    > To może ja się podepnę. Czy wiecie, gdzie w Warszawie można kupić bardzo
    > szczupłe półbuty męskie?

    A to niby śmieszne czy co, bo nie kumam.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 20. Data: 2009-04-02 08:44:47
    Od: "Piotr Moskalewicz" <p...@p...onet.pl>

    Magic wrote:

    > A to niby śmieszne czy co, bo nie kumam.

    A to zależy czy stalowe.

    --
    pozdrrr...
    moskal