    From: de Fresz <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: stal nierdzewna gdzie ?wawa
    Date: Thu, 2 Apr 2009 09:42:15 +0200

    On 2009-04-02 08:19:01 +0200, "Kefir" <k...@r...pl> said:

    > Czy oni gadaja z detalistami przychodzacymi po 3 srubki, czy tez musisz
    > wystepowac w majestacie swego pracodawcy?

    Proszę Kefiru, żebyś nie musiał się osobiście męczyć i toczyć ciężkiego
    boju z nowoczesnymi technologiami, espeszjali for ju maj friend, podaję
    danę kontaktowe do polskich oddziałów:

    http://www.fabory.com/eCache/POL/6/209.html

    A gdyby linka była za ciężka do kliknięcia, dane warszawskiego
    oddziału, bo domyślam się, że może Cie najbardziej interesować:

    FABORY Warszawa
    Address Radzymińska 332, 05-091 Ząbki
    Phone
    22 351 72 40
    Fax
    22 351 72 41
    Email
    sprzedaz @ fabory.pl
    GPS
    52°18'8.13"N, 21°5'21.12"E

    Gdybyś potrzebował jeszcze czegoś, pisz śmiało, chętnie pomogę...
    :->

    > Swintuszek ;) Korek w KTM-ie juz zrobiles? Pytam bo cos ucichlo.

    O, dobrze że mi przypomniałeś, muszę zaktualizować bloga na preclu ;-)

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco