  • 11. Data: 2010-07-06 18:26:44
    Temat: Re: stacja pogodowa dla bloku
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2010-07-05 21:19:44 +0200, Adam Dybkowski <a...@4...pl> said:

    > No to nie widzę problemu aby do pokazywania zaprząc najtańszą nawigację
    > z Biedronki (200 zł? a na pokładzie kolorowy ekran dotykowy i procesor
    > ARM) z włożoną kartą SD WiFi. Trochę pracy przy przystosowywaniu
    > pierwszego

    A jakieś przykłady "nawrócenia" takiej nawigacji na czynności inne niż
    producent jej przeznaczył? Bez pisania całego softu od zera najlepiej...

    --
    DJ

  • 12. Data: 2010-07-06 18:43:54
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    > A jakieś przykłady "nawrócenia" takiej nawigacji na czynności inne niż
    > producent jej przeznaczył? Bez pisania całego softu od zera najlepiej...

    99.9% z nich chodzi na Windows CE. Pewnie linux tez pojdzie.

    c.

  • 13. Data: 2010-07-06 20:19:43
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 07/06/2010 02:43 PM, Cezar wrote:

    > 99.9% z nich chodzi na Windows CE. Pewnie linux tez pojdzie.

    Tomtomy mają na pokładzie linuksa. Być może jakieś tanie też.

    j.

  • 14. Data: 2010-07-06 21:22:48
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-07-06 22:19 Jacek Radzikowski napisał(a):

    > Tomtomy mają na pokładzie linuksa. Być może jakieś tanie też.

    Programy dla Windows CE pisze się prawie tak samo jak na duże okna.
    Visual C++ i te sprawy. Jeżeli ktoś nie chce się aż tak bawić, można
    odpalić np. player Flash i napisać aplikacyjkę we Flashu. Albo uruchomić
    gotową przeglądarkę www i napisać banalną stronę w HTML+CSS+JavaScript.

    A jeszcze prostszym rozwiązaniem jest zakup gotowego Chumby One
    (kosztuje ok. $100), który jako gotowy klocek ma dotykowy LCD 3,5" i
    WiFi a do tego odtwarza widgety we Flashu - do pokazywania pogody jest
    kilka gotowych a i tak niezależnie można coś samemu sklecić. Taniej nic
    nie zrobisz porządnie wyglądającego i z takimi możliwościami jak Chumby.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 15. Data: 2010-07-07 09:14:50
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    > Tomtomy mają na pokładzie linuksa. Być może jakieś tanie też.

    Wydaje mi sie ze nie masz racji.

    c.