  • 11. Data: 2010-03-13 09:37:29
    Temat: Re: sprzętowy firewall
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Użytkownik "Papa5merf" napisał:

    > no i gdzie te za 100$ można kupić, jak to się w ogule nazywa żebym mógł
    > tego
    > szukać?

    Poszukaj słownika poprawnej polszczyzny i przestań śmiecić w internecie.
    Dzieci neostrady to ostatnio zmora news. Nie mogę pojąć dlaczego poważni
    ludzie odpowiadają poważnie na pytania komuś, kto nie wie o co pyta. Do
    szkoły, książek, poducz się i dopiero zadawaj pytania.

    PLONK!

    Remek

  • 12. Data: 2010-03-13 10:43:59
    Od: "Papa5merf" <5...@o...eu>

    Órzytkownik "Remek" napisał:
> [...]
    > ludzie odpowiadają poważnie na pytania komuś, kto nie wie o co pyta. Do
    > szkoły, książek, poducz się i dopiero zadawaj pytania.

    sam zaśmiecasz głąbie, siebie splonkuj!:O)