  • 31. Data: 2015-11-08 00:18:19
    Temat: Re: sprawdzać bilingi
    Od: masti <g...@t...hell>

    PlaMa wrote:

    > Skąd wy te pomysły bierzecie to ja nie wiem... Zabronić w ogóle
    > samochodów. Tylko autobusy i taxówki... będzie tak fajnie i bezpiecznie...

    a kierowcy onych też mogą gadać albo dupczyć.
    Zakazać wszystkiego!

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 32. Data: 2015-11-08 00:26:09
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** PlaMa pisze tak:

    > Ba! Jak jechały dwie osoby to trzeba sprawdzić czy aby seksu nie
    > uprawiały! Najlepiej niech udowodnią niewinność, bo nie od tego są
    > policja i państwo by dupę sobie zawracać takimi sprawami.

    czy czasem nawet nie można jeść za kierownicą?

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 33. Data: 2015-11-08 00:28:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    PiteR wrote:

    > czy czasem nawet nie można jeść za kierownicą?

    można a nawet wolno
    chyba, że autobus

  • 34. Data: 2015-11-08 00:33:30
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** PlaMa pisze tak:

    > Skąd wy te pomysły bierzecie to ja nie wiem... Zabronić w ogóle
    > samochodów. Tylko autobusy i taxówki... będzie tak fajnie i
    > bezpiecznie...

    Nou ja go w necie znalazłem. Wrodzona uczciwość nie pozwala mi skłamać
    ze to mój pomysł :)

    Każdy sposób jest dobry żeby ujebać trzymających się za ucho.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 35. Data: 2015-11-08 00:44:29
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** masti pisze tak:

    > można a nawet wolno
    > chyba, że autobus

    ach to dobrze bo ja nigdy nie mam czasu zjeść. Wszyscy się nażrą na
    przerwie śniadaniowej w bydynku przy stole a kierowca to jak pies.
    Sika na koło, spi w budzie i je z michy.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 36. Data: 2015-11-08 07:34:25
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 07.11.2015 o 23:48, nadir pisze:

    > Sens to jedno a przepis drugie

    Taaaaa, ktoś Ci rozkaże coś durnego, to będziesz się tego całe życie
    trzymał, mimo że żadnej przysięgi na posłuszeństwo nie składałeś?
    Tak Niemcy pół Europy wymordowali - kazali im, to robili.

  • 37. Data: 2015-11-08 07:36:15
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 07.11.2015 o 20:41, Robert Wańkowski pisze:
    > Dla jasności. Przepis mówi, że należy się zatrzymać.

    Jest nielegalny, podobnie jak limity prędkości.
    W skrócie - ustanowiony BEZ zgody społeczeństwa, a co gorsza WBREW jego
    woli.
    Przypominam, że reprezentanci narodu mają psi obowiązek działać w jego
    interesie i zgodnie z jego życzeniami.

  • 38. Data: 2015-11-08 07:38:54
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 07.11.2015 o 22:28, Axel pisze:

    > Ja zawsze mocno zwalniam przed zieloną strzałką, często prawie (lub do)
    > zatrzymania. Ale też widziałem zielone strzałki w miejscach, gdzie nie
    > ma przejscia dla pieszych i zatrzymanie się przed strzałką tam jest
    > zupełnie bez sensu, bo samochody na poprzecznej można dobrze zobaczyć
    > dopiero po przejechaniu jeszcze 4m...

    Światła tego typu zdarzają się na nitkach CAŁKOWICIE bezkolizyjnych,
    gdzie zatrzymywanie się mija się totalnie z celem.
    I nawet drogowcy przyznają, że jedynym powodem aby światła istniały jest
    takiej nitce, jest przepis, który nie dopuszcza na skrzyżowaniu
    sterowanym światłami nitki bez świateł, nawet zupełnie bezkolizyjnej.
    Takie przepisy, wraz z ich autorami należy odsyłać tam gdzie ich
    miejsce, a nie ich przestrzegać.

  • 39. Data: 2015-11-08 07:40:42
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 08.11.2015 o 00:44, PiteR pisze:

    > ach to dobrze bo ja nigdy nie mam czasu zjeść. Wszyscy się nażrą na
    > przerwie śniadaniowej w bydynku przy stole a kierowca to jak pies.
    > Sika na koło, spi w budzie i je z michy.

    Ale za to uczyć się nie musiał, myśleć nie potrzebuje, wystarczy że
    manualnie w miarę sprawny i fajerą da radę obrócić.
    No i w przypadku kierowców tirów, musi potrafić jeszcze kląć przez cb....

  • 40. Data: 2015-11-08 07:44:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 08.11.2015 07:38, Cavallino wrote:

> [...]
    > takiej nitce, jest przepis, który nie dopuszcza na skrzyżowaniu
    > sterowanym światłami nitki bez świateł, nawet zupełnie bezkolizyjnej.

    Z tym, że obecnie można w takim miejscu postawić "stałe zielone". Kiedyś
    jak juz sygnalizator był, to światła musiały się zmieniać;)

    Shrek.