  • Data: 2014-02-11 13:53:57
    Temat: spis budek telefonicznych
    Od: jędrek <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Z tego co wydedukowałem budki wróciły pod opiekę orange? Bo obklejone jak
    choinka reklamami orange - no to chyba już ich? ;)
    Jest sobie taki stary spis:
    http://www.publitel.pl/wyszukiwarka_at/
    ale nic w sumie tam nie idzie znaleźć (pic na wodę nie spis i nie
    wyszukiwarka), bo twierdzi, że w mieście to góra naście budek jest gdzie
    spokojnie ich naliczyłem już kilkadziesiąt w jednej tylko dzielnicy.
    Szukam po prostu listy np. w excelu gdzie jednym ciurkiem są spisane
    wszystkie budki w Polsce.
    Wymyślono już coś takiego czy orange to taki jednak francuski głęboki PRL?