  • 1. Data: 2002-02-22 20:05:41
    Temat: sorry ze znowu...
    Od: "Hoody" <[wytnij.ten.antyspamer]hoody@hot.pl>

    ....z takim pytaniem na te grupe, ale nie bardzo wiem gdzie sie mam z nim
    udac
    (pewnie do helpdesku providera:?:)

    Czy ktos z grupowiczow moze wie dlaczego ostatnio znowu
    pojawily sie straszliwe straty pakietow na Telii?
    Nie moge normalnie dzialac z Ameryka.
    (sygnal idzie przez Telie do Sprinta, przez Teleglobe nie przechodzi)
    Mam SDI (IP 217...)

    Przepraszam i dziekuje za ew. odpowiedz
    Hoody

  • 2. Data: 2002-02-22 21:02:08
    Temat: Re: sorry ze znowu...
    Od: mimi <m...@c...net>

    Przylaczam sie do pytania kolegi.

    Dzieki za sugestie

  • 3. Data: 2002-02-24 20:37:52
    Temat: Odp: sorry ze znowu...
    Od: "Hoody" <[wytnij.ten.antyspamer]hoody@hot.pl>

    Użytkownik mimi <m...@c...net> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
    napisał:m...@4...com..
    .

    > Przylaczam sie do pytania kolegi.
    >
    > Dzieki za sugestie

    Nie chcialbym , zeby wygladalo to na spamowanie, ale sytuacja
    od wczoraj sie jeszcze dramatycznie pogorszyla. :-(((
    Straty pakietow w lacznosci z serwerami w Seattle sa najczesciej
    100% w jednej probie, czasem 75%. :-((((((((((((

    Pozdrawiam i blagam o rade inna niz "zmien se providera"
    H.

  • 4. Data: 2002-02-25 00:49:49
    Od: "Pawel Sikora" <p...@p...WYCIEP-TO.pl>

    "Hoody" <[wytnij.ten.antyspamer]hoody@hot.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ..
> [...]
    > 100% w jednej probie, czasem 75%. :-((((((((((((
    >
    > Pozdrawiam i blagam o rade inna niz "zmien se providera"

    Wykup proxy albo tunel od providera, ktorego to nie trapi.
    P/.