  • 1. Data: 2002-02-21 19:32:19
    Temat: Jak sie ma SDI do kablowki w Olsztynie?
    Od: Tomasz2D <t...@b...wp.pl>

    Poszukuje informacji jak wypada dostep do Internetu przez Telewizje Kablowa
    TP S.A. Olsztyn w porownaniu do SDI. Szczegolnie chodzi mi o opcje 128
    kb/s. Czy taka forma dostepu jest lepsza czy gorsza od SDI? Pytanie kieruje
    glownie do osob ktore mialy okazje testowac obie formy dostepu.

    --
    Tomasz2D

  • 2. Data: 2002-02-21 22:16:08
    Temat: Re: Jak sie ma SDI do kablowki w Olsztynie?
    Od: "Dwach" <d...@i...net.pl>

    TPSA w Olsztynie jest taka jak wszedzie...
    Dostep do Internetu przez kablowke jest OKej jak na dzien dzisiajeszy...
    przy podlaczeniu wiekszej ilosci ludzi bedzie lepiej bo zwiekszy sie
    przepustowosc lacza...
    Poza tym jest wiele uslug dodanych ktorych nie ma w SDI

    www.vectranet.pl
    www.vectra.pl

    Pozdrawiam

    D.

  • 3. Data: 2002-03-03 18:16:37
    Od: <t...@a...prv.pl>

> [...]
    kieruje
    > glownie do osob ktore mialy okazje testowac obie formy dostepu.

    W kablowce masz 128 Kb/s i chodzi spox. Mam w pracy tez SDI, no i chodzi
    widocznie wolniej, ale mam rozdzielone na kilka osob, wiec dlatego. W
    kablowce masz stale IP, no i tansze podlaczenie.

    Pozdrowienia.
    t...@a...prv.pl

  • 4. Data: 2002-03-05 08:41:57
    Od: "Dwach" <d...@i...net.pl>