    From: Tomek C <a...@...sigu.>
    Subject: Re: soft pod Media Center
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Date: Thu, 6 May 2010 21:24:25 +0200

    "Cavallino", dnia 06-05-2010 o godzinie 20:52:01 w wiadomości
    <news:hrv34g$uv2$1@news.onet.pl> napisał/a:

    > Znaczy myszką bez klawiatury się da?

    Myślałem o obsłudze za pomocą pilota.

    > Czy tak jak to w linuchu - czarny ekran terminala i jedziesz? ;-)

    Jak chcesz to w terminalu też możesz grzebać. Tam jest normalny linux
    tylko pisany pod procesor znajdujący się tym tunerze. System ten nazywa
    się Enigma.

    > A to inna sprawa, ceny tunerów combo pvr tak poszły w dół, że teraz kupiłbym
    > jakąś Arivę pewnie.

    Dla priorytetem są dwie głowice DVBS2, bezproblemowe nagrywanie oraz
    funkcje media playera, bo chcę wywalić cały ten syf co w tej chwili stoi
    pod tv. Na dvb-t mi nie zależy bo wszystko co tam jest/będzie mam z
    satelity (cyfra i polsat).

    --
    Tomek C. tomciu|at|post.pl GG: 356802
    "Nawet jeżeli jesteś idiotą staraj się nie być głupi"